Hej alla kina-tjejer! Behöver lite råd från er som är vana att ha med dessa sidor att göra. Jag har hittat både en klänning och en "mantel" på en sida som jag tycker om, och tänkte först beställa manteln för att som den är bra, då jag inte lyckats hitta så många som beställt från dem. Jag vill ha manteln midie-lång, och på bilden jag hittat är den hel-lång. Har skrivit och frågat om det går att göra, samt lite andra frågor. Men personen svarar inte på de frågor jag ställer!! kan de inte engelska? han svarar på lite andra saker, i första mailet skrev han bara vad den kostade + frakt o avgift för paypal. Svarade inte på om det gick att få manteln som jag ville ha den. I andra mailet skrev jag lite mer o sa att jag kanske ville köpa en klänning senare (hoppades att det skulle få honom att bli mer intresserad) o ville ha med ett tyg-prov plus att jag igen frågade om det gick att få manteln på det sättet. Får svaret att "we can only make similar dresses, and don't accept returns" och radade upp vilka material de använder, utan att svara på vilket material det är i manteln! eller på nån av mina andra frågor. Grr.. blir irriterad och funderar på att försöka mig på en annan sida istället... sidan är ellie-wedding.com förrästen. Nån som har några tips som är vana att prata med kina-folken!?