• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • EnaOline

hur går det med din klänning då??

• T3ZZ

Lägg ut alla kina hemsidor tack =D. jobbigt att behöva gå över hela tråden för att hitta. eller det kanske finns en tråd me massa hemsidor?

• FruT 080808

Men, nu har jag fått ett brev om att jag måste skicka kvitto eller dylikt som styrker varuvärdet, och detta segar ju på bara mer. Vill ju ha den NU

• EnaOline

åå nu är min klänning här också

• MsSandra

Bild på mig.. i klänningen från kina finns i galleriet! Kände mig som en sessa på den stora dagen.. och jag ska helt klart beställa fler klänningar hos ebridalstore :)

+ i kanten för bra service.. - i kanten till svenska tullverket *mummel*

• Zsarah
    MsSandra skrev 2008-06-18 16:49:27 följande:
    Bild på mig.. i klänningen från kina finns i galleriet! Kände mig som en sessa på den stora dagen.. och jag ska helt klart beställa fler klänningar hos ebridalstore :)+ i kanten för bra service.. - i kanten till svenska tullverket *mummel*
    Vad fina ni var:) kul att allt flera väljer brudklänning med färg i:) och Grattis i efterskott!
  • Iluna

hej...vilka sidor finns det som säljer eller har kinaklänningar?? är de nåt speciellt man ska tänkapå när man tittar?

• Pyron

Vågar man slänga alla mail?

Jag har fått klänningen och är supernöjd. Och dom fick ju betalt för längesen.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!