• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • grabbarna

klart förvirrande nu har fabriken trots allt broderat på klänningen och det blev bra så jag har våndats i onödan men det gjorde jag så gärna när det trots allt blev som jag hoppats...lägger in en bild en stund där ser man hur det ser ut nu och bilden efter är broderiet förra gången...

• EnaOline

ojj såfint det blev grabbarna!

• grabbarna

ja visst blev det..det ska en slinga till lite framåt också är det tänkt men nu kan jag sova igen

• EnaOline

hihi det blev hur läckert som helst och färgen på blommorna är underbar!

• Ljungfru

Åh vad fint!
    Skönt att du äntligen får den som du vill.

grabbarna skrev 2008-06-16 12:55:07 följande:
    klart förvirrande nu har fabriken trots allt broderat på klänningen och det blev bra så jag har våndats i onödan men det gjorde jag så gärna när det trots allt blev som jag hoppats...lägger in en bild en stund där ser man hur det ser ut nu och bilden efter är broderiet förra gången...
  • EnaOline

Ljungfru din klänning är urläcker också! får man inte se foto när du har den på? vad har du för färg på den? är den vit eller ivory?

• Ankan80

Det ser ju jättefint ut nu. Kommer bli kanon!

grabbarna skrev 2008-06-16 12:58:37 följande:
    ja visst blev det..det ska en slinga till lite framåt också är det tänkt men nu kan jag sova igen
  • Kärleksmumsen

Gick in på inställningar och kryssade i rutan...
    Fungerar det nu? Sorry är ny här.

• grabbarna

nu fungerar det, den är jättesnygg

Kärleksmumsen skrev 2008-06-16 13:42:48 följande:
    Gick in på inställningar och kryssade i rutan...Fungerar det nu? Sorry är ny här.
  • EnaOline

Nu fungerar det, ojj så vacker klänning!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!