• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • EnaOline

FruT så är det med min klänning också, senaste informationen har lämnats precis som för dig, i shanghai, despatch from sorting center, jag tror och hoppas inte den har fastnat, det har den redan gjort en gång å då vart klänningen stulen, men jag har läst att de är ganska kassa i shanghai på att skriva in vart paketet är på väg. Håller tummarna på att vi hem våra fina klänningar snart! berätta gärna hur det går!

• Ljungfru

CarOline: Var beställde du klänningen?
    Jag beställde min från Kanacca och de sade också att ingen underkjol behövdes eftersom det är två lager tyll i den.
    Jag tror jag behöver en underkjol ändå.

• FruT 080808
    EnaOline skrev 2008-06-17 14:04:54 följande:
    FruT så är det med min klänning också, senaste informationen har lämnats precis som för dig, i shanghai, despatch from sorting center, jag tror och hoppas inte den har fastnat, det har den redan gjort en gång å då vart klänningen stulen, men jag har läst att de är ganska kassa i shanghai på att skriva in vart paketet är på väg. Håller tummarna på att vi hem våra fina klänningar snart! berätta gärna hur det går!
    Jaha har din också fastnat, usch så hemskt!
    Blev den stulen? Men du fick en ny utan problem?

Ja berätta gärna hur det går för dig med.
    Håller tummarna för oss och att dom kommer snart!
  • EnaOline

tja min blev stulen, jag betalade extra för att försäkra den hos säljaren, så han sydde en ny helt gratis! Men oroa dig nu inte att din blivit stulen, jag tror att de är sega medatt dokumentera i shanghai..! Kram!

• Car0line

Kanacca...
    Kommer nog att ha en underkjol i tyll under oxå, så det fyller ut lite mer.

Ljungfru skrev 2008-06-17 15:41:56 följande:
    CarOline: Var beställde du klänningen?Jag beställde min från Kanacca och de sade också att ingen underkjol behövdes eftersom det är två lager tyll i den.Jag tror jag behöver en underkjol ändå.
  • FruT 080808

EnaOline
    Såg nu att det inte är någon fara...

För nu har klänningen kommit till sverige!
    Oj nu blr jag nästa n nervös!

Undrar hur lång tid det tar innan den kommer hit?

ÅÅÅåå...hoppas att jag kan köra i dag nu då istället bara för att gå och tänka på klänningen *skratt*

• EnaOline

fruT å så glad jag blir för din skull, min händer det ingenting alls med det står fortf. att den är i shanghai.. :-/

• FruT 080808
    EnaOline skrev 2008-06-18 06:38:12 följande:
    fruT å så glad jag blir för din skull, min händer det ingenting alls med det står fortf. att den är i shanghai.. :-/
    Nämen, hur länge har det stått det? För nu är det en vecka sedan dom sickade klänningenprecis. Så en vecka tog det till sverige.
    Har du testa att söka på ditt collinr på posten.se?
  • EnaOline

jo det finns på posten, men det står att levereringsdatum är okänt..
    det har stått så nu i tre dagar så det är ju inte så länge kanske.. hehe

• FruT 080808
    EnaOline skrev 2008-06-18 11:44:23 följande:
    jo det finns på posten, men det står att levereringsdatum är okänt.. det har stått så nu i tre dagar så det är ju inte så länge kanske.. hehe
    Jaha ok...men det kommer nog ska du se, håller tummarna för dig!
    Berätta hur det går.

Lycka till!
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!