• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • MsSandra

grabbarna:

Tackar gillade färgen..klädde mig (tycker ego jag då hehe)..kändes lyxigt och jag kände mig vacker.. a och o :)

• Cissit

Oh nu fick jag mail om att de ska skicka bilder på min klänning nästa vecka...hoppas verkligen att de kommer och att den ser bra ut! Är lite nervös faktiskt. De har dessutom lovat mig att jag ska få den innan juni är slut så vi får väl se hur de lyckas med det...men det är ingen fara än så länge, gifter oss inte förrens i augusti iallafall så så vi har lite marginal :)

• grabbarna

du gör alldeles rätt i att vara EGO

MsSandra skrev 2008-06-18 22:09:43 följande:
    grabbarna:Tackar gillade färgen..klädde mig (tycker ego jag då hehe)..kändes lyxigt och jag kände mig vacker.. a och o :)
  • rosaälvan

Hm där försvann visst mitt inlägg.

Jag har PANIK! bröllopet är om 1,5 vecka och min klänning är fortfarende inte hemma. Den finns enligt trackingnr i stockholm hos tullen sen igår. Vad händer sen? är det någon som vet?
    Hur får jag hem den därifrån???

• Amazonen

Är den skickad med DHL eller något sådant så går det fort! Min klänning kom på förmiddagen och då clearade den tullen sent kvällen innan!
    :)

rosaälvan skrev 2008-06-18 23:07:31 följande:
    Hm där försvann visst mitt inlägg. Jag har PANIK! bröllopet är om 1,5 vecka och min klänning är fortfarende inte hemma. Den finns enligt tracki
    ngnr i stockholm hos tullen sen igår. Vad händer sen? är det någon som vet?Hur får jag hem den därifrån???
  • FruT 080808
    rosaälvan skrev 2008-06-18 23:07:31 följande:
    Hm där försvann visst mitt inlägg. Jag har PANIK! bröllopet är om 1,5 vecka och min klänning är fortfarende inte hemma. Den finns enligt trackingnr i stockholm hos tullen sen igår. Vad händer sen? är det någon som vet?Hur får jag hem den därifrån???
    Min var också hos tullen i går men jag borde få den i morgon senast.
  • FruT 080808

forts...
    så då borde du också få den snart.

• rosaälvan

Den är fortfarande hos tullen. Om jag nu ska skatta på den hur går det till? Skickar de brev med faktura eller ska jag åka och hämta den eller vad. Jag kan ju inte vänta längre. :(

• bridesilly
    rosaälvan skrev 2008-06-19 12:04:11 följande:
    Den är fortfarande hos tullen. Om jag nu ska skatta på den hur går det till? Skickar de brev med faktura eller ska jag åka och hämta den eller vad. Jag kan ju inte vänta längre. :(
    om du ska betala tull får du antingen brev för att du ska beskriva innehållet eller en avi hem i brevlådan för att betala när du hämtar ut ditt paket.
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!