• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • bridesilly
    Car0line skrev 2008-06-23 15:29:41 följande:
    Är det någon som fått sin klänning skickad med EMS??Min klänning lämnades in den 18/6 och sen har det inte hänt något mer.... Är de dåliga på att uppdatera eller är de väldigt sega??Någon som vet?
    ems kan ta jättelång tid innan det uppdateras igen så ingen panik det kommer ibland kan man få vänta flera dagar innan nästa uppdatering
  • mrsML

Jag har fått min klänning från Kanacca i dag, och den är helt underbar :)Oj så nervöst innan den kom. Man har ju funderat lite hur den skulle vara men jag är såååååå nöjd och den satt perfekt

• Car0line
    EnaOline skrev 2008-06-23 15:44:19 följande:
    Caroline jag fick min med ems, de är så sega... så det är bara att vänta
    [/citat]
    bridesilly skrev 2008-06-23 17:22:32 följande:
    [citat]
    ems kan ta jättelång tid innan det uppdateras igen så ingen panik det kommer ibland kan man få vänta flera dagar innan nästa uppdatering
    Tack så mkt! Då behöver jag inte oroa mig då.
    Hur lång tid tog det från att klänningen var skickad tills den kom fram??
  • Ankan80

Ni som skriver att ni fått klänning får ju visa era bilder!!
    Vi vill ju se!!

• EnaOline

det tog 5 dagar för mig sammanlagt!

• Car0line

Arbetsdagar antar jag....?

EnaOline skrev 2008-06-23 20:55:12 följande:
    det tog 5 dagar för mig sammanlagt!
  • grabbarna

nu börjar jag bli nervös för nu har min klänning lämnat fabriken och lämnats över till nån sk master som tydligen ska sy dit blomrankan för hand... den kommer säkerligen bli kanon och jag verkar verkligen få valuta för pengarna men jag börjar känna lite tidspress nu...

• Pyron

Nu vill vi se bilder på alla fantastiska klänningar som har kommit.

• rosaälvan

Hej brudar,

jag fick min klänning från Kanacca idag och jag är INTE nöjd. Har alltså panik med 5 dagar kvar till den stora dagen.
    Tärnklänningen kom förra veckan och den var jättefin verkligen men brudklännigen är en katastrof. Har varit på stan hela dagen idag för att få någon rätsida på detta. Den är inlämnad för att justeras men jag känner att jag kommer inte kunna använda den så hemsk är den, därför har jag även lagt handpenning på en annan klänning som är jättefin men ändå. Vet inte hur jag ska ro detta iland med pengarna.

Även näbbklänningen var fel men den går att rädda.

Så ville bara säga att om ni ska ha avancerade klänningar med mycket drapering så är kanacca inte rätt ställe.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!