• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • lbmarbrg

Nu har jag lagt ut bilder i mitt galleri på slutresultatet. Kopia av Pronovias Diamante. Har gått ner i vikt så den behövdes sys in, men det fixade min kära mor lätt. Jag är verkligen supernöjd och ångrar mig inte. Otroligt välsydd i tung taft, med tunnare tyg som drapering. Pris endast 1700 kr. Känner mig som världens finaste.

• FruHamberg

Hejsan alla kinabrudar!! Har följt/läst den här tråden ett tag och sugit åt mig alla tips och råd . Jag är så kär i den här klänningen www.brides.com/fashion/dresses/gallery/wedding_dresses/vendor/designer/lasposa/detail/164069
    Och funderar på att få den uppsydd i Kina. Är det nån här som har fått nån liknande klänning uppsydd? Tror ni att den kan bli snygg, med tanke på all drapering och sånt?
    Ibmarbrg- din klänning är verkligen vacker!! Vart är den sydd, vilken fabrik alltså?

• Iluna

gud vilken vacker klänning!!!!!!!!!!!

• oreo75

Hej tjejer!
    Jag har kontaktat Milly Bridal ang. en klänning som de ska sy upp. Vi har mailat fram och tillbaka, kommit överens om allt och nu har de skrivit att de har skickat en faktura som ska betalas. Men jag fattar inte riktigt. Mailar de över den, eller skickar till hemadressen?
    Jag är ledsen om jag upprepar frågan och ni har redan skrivit om detta, men kunde inte hitta någonting om hur de skickar fakturan.
    Kramisar till alla brudar!

• CaCC

lbmarbrg: Den klänningen förstår jag att du är nöjd med. Jättefin

• Zsarah

Pyron, ang. ärmarna tror jag att det skulle se snyggt utan ärmar eller så kortare ärmar. Jätte fin klänning:)

• Cissit
    oreo75 skrev 2008-06-25 23:52:52 följande:
    Hej tjejer!Jag har kontaktat Milly Bridal ang. en klänning som de ska sy upp. Vi har mailat fram och tillbaka, kommit överens om allt och nu har de skrivit att de har skickat en faktura som ska betalas. Men jag fattar inte riktigt. Mailar de över den, eller skickar till hemadressen?Jag är ledsen om jag upprepar frågan och ni har redan skrivit om detta, men kunde inte hitta någonting om hur de skickar fakturan. Kramisar till alla brudar!
    De mailar över den. Mailet kommer från en annan adress än den du haft kontakt med tidigare då det är deras chef eller något liknande som skickar mailet. Sen betalar du via paypal enklast.
  • Linda och Hannes

Fiin klänning! Vart fick du den sydd nånstans?

lbmarbrg skrev 2008-06-25 19:29:55 följande:
    Nu har jag lagt ut bilder i mitt galleri på slutresultatet. Kopia av Pronovias Diamante. Har gått ner i vikt så den behövdes sys in, men det fixade min kära mor lätt. Jag är verkligen supernöjd och ångrar mig inte. Otroligt välsydd i tung taft, med tunnare tyg som drapering. Pris endast 1700 kr. Känner mig som världens finaste.
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!