• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • EnaOline

Caroline exakt så stod det med min klänning och helt plötsligt fick jag hem klänningen...

• EnaOline

så din klänning borde nog komma när som helst.

• FruT 080808
    Car0line skrev 2008-06-25 08:34:10 följande:
    Är det dags att börja bli orolig?? Kanacca skickade klänningen med EMS 18/6, och så här står det på deras hemsida:Timing Site Status   2008-06-18 14:43:00 SHANGHAI Posting   2008-06-18 14:49:00 90 Despatch from Sorting Center   2008-06-18 19:19:59 SHANGHAI Arrival at Sorting Center   2008-06-18 21:07:40 SHANGHAI Despatch from Sorting Center Även om de är sega så borde de väl ha uppdaterat mer....??Klänningen borde ju snart vara här.
    Så stog det för mig i 5 dagar tror jag, sen så var den i sverige
    Så snart så har du nog den
  • grabbarna

jättefin..vad spännande att vänta nu då

smulan80 skrev 2008-06-25 06:56:21 följande:
    Jag har följt den här tråden ett tag nu och tänkte att nu är det dags att skriva nåtJag beställde min klänning från 1koo för ganska precis en månad sen och nu är den på väg!! är sååå spännd! Fick hem bilder på den och den ser mycket finare ut än vad originalet gör! Hoppas hoppas verkligen att jag kan ha den nu medLägger upp några bilder
  • batwomen
    smulan80 skrev 2008-06-25 06:56:21 följande:
    Jag har följt den här tråden ett tag nu och tänkte att nu är det dags att skriva nåtJag beställde min klänning från 1koo för ganska precis en månad sen och nu är den på väg!! är sååå spännd! Fick hem bilder på den och den ser mycket finare ut än vad originalet gör! Hoppas hoppas verkligen att jag kan ha den nu medLägger upp några bilder
    Å va fin. jag väntar på mina bilder de ska komma på fredag! Hoppas att jag blir lika nöjd som du blev med dina bilder.
  • CaCC

Littorina: Vilken otroligt vacker klänning och du ser strålande lycklig ut

smulan80: Otroligt vacker klänning, förstår att du känner dig nöjd.

• 040409

Har samma problem, provade en fantastisk klänning som jag förälskade mig i, men den är allt för dyr så jag hoppades på att det skulle gå att få den uppsydd, men lillsessan avrådde från just den typen. Trodde det skulle bli för svårt för kineserna, just för det där med draperingar.... :( Letar för fullt efter nån annan som ser fin ut, men det är ju den stilen jag har fastnat för!

Iluna skrev 2008-06-24 08:41:51 följande:
    den klänningen ja prövade igår tror lillsessan att den skulle bli katastrof att beställa från kina :( för att den e av siden och har lite draperingar... känns super tråkigt :(
  • Iluna

samma problem för mig..hon trode den skulle va för svårt och eftersom materialet var siden och massa lager, åskulledå bli lika dyr som orginalet fast sämmre... super tråkigt när man hittat va man vill ha

• 040409

tror inte min skulle bli lika dyr, den jag provade kostade nämligen ca 18000 kr! Skulle eg bara kolla om modellen var rätt, den modell som jag mest kikat på, och så var det rätt med draperingar mm och den var sååå fin! Men jag får väl ge mig ut och prova lite andra klänningar, kan ju finnas andra som är fina dom med, och som faktiskt är överkomliga i pris... har gott om tid på mig.

• love4life

Jag har kikat runt en hel del på klänningar, men återkommer alltid till Garamajs kollektion...de är liksom "jag"...efter att ha läst lite i denna tråd överväger jag att beställa en egendesignad, Garamaj-inspirerad genom Lillsessan...Vi gifter oss 16 maj nästa år, frågan e bara hur långt i förväg jag ska beställa?! Tacksam för alla tänkbara tips från er som beställt från Kina, för att få klänningen så bra som möjligt!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!