• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Iluna

men om man tex hittar en klänning på någon anan sajt, tex maggie settero å man skickar en bild på klänningen, kan dom sy utifrån den då? eller måste man välja från deras sida?

• Zsarah

De flesta ställen kan sy upp efter bilder, men tror man ska vara noga att beskriva hur man vill ha den. Jag beställer via lillsessan (minns inte om jag har sagt det redan:P ) så hon sköter all kina kontakt och jag får ha mejl kontakt med henne på svenska:)

• grabbarna

åh men gud vad vacker den är!!!!
    FruT 080808 skrev 2008-06-22 16:17:53 följande:

I dag finns bild på klänningen (dock dålig sådan), tar bort den ikväll..
  • EnaOline

FruT wow säger jag bara du ser ut som en prinsessa i klänningen, otroligt vacker klänning! åå imorgon kommer min, är så nervös!

• Ankan80

Ja, dessutom är det svårt att få till alla detaljerna efter en bild. Samt att de inte får göra en exakt kopia så en exakt kopia blir det nästan aldrig.

Zsarah skrev 2008-06-22 18:39:55 följande:
    De flesta ställen kan sy upp efter bilder, men tror man ska vara noga att beskriva hur man vill ha den. Jag beställer via lillsessan (minns inte om jag har sagt det redan:P ) så hon sköter all kina kontakt och jag får ha mejl kontakt med henne på svenska:)
  • Amazonen

FruT - klänningen är jättesnygg! Grattis!

• Tx2

Vad kostar det ungefär att beställa från lillsessan? Kanske ett säkrare kort att gå via henne. Men jag misstänker att det kostar mera då.

Zsarah skrev 2008-06-22 18:39:55 följande:
  • Tx2

Tack, det är ju helt överkomligt. Nu skall jag bara hitta min drömklänning.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!