• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Iluna

Zsarah:
    vad fick du betala för din klänning? har du någon bild?

• Zsarah

3600kr, men då är frakt tull och moms ja allt inräknat, desstutom så får man en klädgarderob och underkjol gratis. Men min klänning har en del brodyr, och pärlor på. har inte fått den ännu men har en bild i galleriet hurudan det ska vara. Hon har kontakt med fabriken så det slipper du, så du får ha kontakt med henne på svenska,dessutom så betalar du bara en handpenning först till henne och resten sen när du har fått hem klänningen och godkänt den. Det är samma fabrik som gör davids bridal.

lillsessanbrud.dinstudio.se/text1_1.html

• CaCC

Mailade med Lillsessan igår och fick reda på att de håller på med min klänning. Men hon visste inte när den skulle bli klar. Hoppas hoppas hoppas den blir enligt mina förväntningar.

• FruT 080808
    EnaOline skrev 2008-06-18 16:11:22 följande:
    åå nu är min klänning här också
    Vad roligt! Skönt att din också är här. Har du den hemma eller har den kommit till sverige?
  • Amazonen

Häftig klänning!

:)

MsSandra skrev 2008-06-18 16:49:27 följande:
    Bild på mig.. i klänningen från kina finns i galleriet! Kände mig som en sessa på den stora dagen.. och jag ska helt klart beställa fler klänningar hos ebridalstore :)+ i kanten för bra service.. - i kanten till svenska tullverket *mummel*
  • grabbarna

läcker klänning kul med färg....

Bild på mig.. i klänningen från kina finns i galleriet! Kände mig som en sessa på den stora dagen.. och jag ska helt klart beställa fler klänningar hos ebridalstore :)+ i kanten för bra service.. - i kanten till svenska tullverket *mummel*
  • grabbarna

ah men den är i alla fall när anu men fy vad trist med allt pappersklater
    FruT 080808 skrev 2008-06-18 13:16:10 följande:

Men, nu har jag fått ett brev om att jag måste skicka kvitto eller dylikt som styrker varuvärdet, och detta segar ju på bara mer. Vill ju ha den NU
  • Pyron

Jättefin klänning.
    har du någon länk till den där affären?

• MsSandra

Pyron:

De har både websajt och ebayshop.. skickar länken till ebay.. :)
    stores.ebay.com/ebridalstore

De är bra att ha kontakt med, trots flertalet mejl har de svarat "dagen efter" nästan varje gång (mest pga tidsskillnaden).. min klänning är ju specialgjord för mig.. men du kan iaf se lite bilder som du sedan kan utgå från..

MVH Sandra

• MsSandra

Amazonen:

Tackar, jag är själv jättenöjd med den.. och kände mig vacker (vilket är väl hela idén tror jag hehe)..

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!