• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Cissit
    grabbarna skrev 2008-06-16 12:55:07 följande:
    klart förvirrande nu har fabriken trots allt broderat på klänningen och det blev bra så jag har våndats i onödan men det gjorde jag så gärna när det trots allt blev som jag hoppats...lägger in en bild en stund där ser man hur det ser ut nu och bilden efter är broderiet förra gången...
    Tjusigt det blev! Vad skönt att det verkar lösa sig!
  • Thailand 08
    Kärleksmumsen skrev 2008-06-15 23:01:28 följande:
    Hej allihopa! Beställde min brudklänning den 27 maj från Kanacca. Nu är det bara att vänta. Har beställt en väldigt enkel klänning (finns i galleriet)men förväntar mig ändå det värsta haha. Är ny medlem här, men har följt Kina tråden ett tag.Säg gärna vad ni tycker om min klänning =)Kram / Jenny
  • Thailand 08

Var visst lite för snabb *hihii* Jättefin klänning

• grabbarna

tack! jo den blir nog kanon, den ska tydligen vara sydd efter mina mått också så passar den inte den här gången är det jag som mätt som ett tok och får skylla mig själv...

hur ska jag förövrigt göra med det andra spektalket jag har här hemma?för fabriken syr ju den här gratis eftersom dom missat måtten förra gången så jag anser ju att den är min och inte lillsessans..hon har inte bett om att få tillbaka den men om hon gör det?

• Ankan80

Det borde ju vara som med andra reklammationer att man skickar tillbaka till den man köpt från?! Säljaren står för portot.

Annars får du sälja den som trash the dress.

• Ankan80

Men om inte Lillsessan behöver betala fabriken borde den iofs vara din....

• Ljungfru

Tack! Den är i Ivory.
    Skall se om jag kan fixa bild med klänningen på men det får vara när det är lugnt omkring (har två små monster) och när någon kan hjälpa mig med snörning och fotografering.
    Säger till när det finns bild

EnaOline skrev 2008-06-16 13:01:34 följande:
    Ljungfru din klänning är urläcker också! får man inte se foto när du har den på? vad har du för färg på den? är den vit eller ivory?
  • Ljungfru

Den är jättesnygg. Jag älskar när det är en spetskant uppåt vid bysten.

Kärleksmumsen skrev 2008-06-15 23:01:28 följande:
    Hej allihopa! Beställde min brudklänning den 27 maj från Kanacca. Nu är det bara att vänta. Har beställt en väldigt enkel klänning (finns i galleriet)men förväntar mig ändå det värsta haha. Är ny medlem här, men har följt Kina tråden ett tag.Säg gärna vad ni tycker om min klänning =)Kram / Jenny
  • Kärleksmumsen

Vad kul att ni tycker det! Jag är 156 cm.
    Så jag kan ju inte ha så puffigt. Sen är jag
    en less is more person. Vi får väl se hur det
    blir.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!