• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Pyron

The bumblebee´jättfin klänning och ett stort grattis till bröllopet, hoppas att det blev som du drömt om, om inte bättre.

• Pyron

Jaha, då har jag beställt en klänning. Hoppas att den hinner komma innan bröllopet den 19 juli. men det står 3-4 veckors leverans.
    Om den passar och blir bra ska jag ha den som bytesklänning, under kvällens gång.
    Här är bild på den, det är den röda som jag ska ha.

• grabbarna

det blir en kombination av vad jag vill ha och dom anser sig kunna göra..det blir gipyr som sist *hemska tanke* meeen....dom ska sy fast gipyret på ett annat sätt denna gång. förra gången var det fastsytt mitt på och stog upp jättemycket men den här gången ska dom sy det längst kanteran så att dom ligger mot tyget istället, förståsigpåare tycker såkert det är fel men jag tror det blir bättre för förra varianten var stenfult..kanske nån som bild bildera av fasan

• CaCC

Har du någon bild på första klänningen?

grabbarna skrev 2008-06-13 19:23:18 följande:
    det blir en kombination av vad jag vill ha och dom anser sig kunna göra..det blir gipyr som sist *hemska tanke* meeen....dom ska sy fast gipyret på ett annat sätt denna gång. förra gången var det fastsytt mitt på och stog upp jättemycket men den här gången ska dom sy det längst kanteran så att dom ligger mot tyget istället, förståsigpåare tycker såkert det är fel men jag tror det blir bättre för förra varianten var stenfult..kanske nån som bild bildera av fasan
  • grabbarna

har lagt in en bild på gipyret i galleriet

• grabbarna

bild bildera ja jösses jag skriver som ett tok det ska stå MINNS bilderNa...inte lätt att lista ut

grabbarna skrev 2008-06-13 19:23:18 följande:
  • CaCC

Jag det såg ju himla skumt ut. Att det ska vara så svårt att brodera fint på kjolen, finns ju massor med klänningar med broderi på kjolen. Hoppas de kan fixa det bra.

Föresten, vilket underbart fint hårband med pärlorna, har du gjort det själv eller? Så enkelt med så underbart vackert.

grabbarna skrev 2008-06-13 19:35:10 följande:
    har lagt in en bild på gipyret i galleriet
  • grabbarna

nej jag har köpt det från mellydesign..tycker det är jättefint

ja visst ser det knäppt ut, men jag tror det blir bättre när dom syr fast kanterna

• CaCC

Ja det får vi hoppas, håller tummarna för dig. Undra jag hur dom kommer göra på min klänning...

grabbarna skrev 2008-06-13 20:21:11 följande:
    nej jag har köpt det från mellydesign..tycker det är jättefintja visst ser det knäppt ut, men jag tror det blir bättre när dom syr fast kanterna
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!