• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • bridesilly
    Pingi skrev 2008-06-11 11:53:53 följande:
    Hej!Nu fins två bilder på mina kläningar från millys i mitt galleri om ni vill se. Jag är jättenöjd med mina kläningar både utsseende och kvalite.
    va fina dom är
  • Mamasnest

Nu har jag lagt in bilder på mina klänningar från Millys i galleriet.
    Som jag sa, jag förväntade mig inte en exakt kopia, men hur mycket likheter ser ni med tjejernas klänningar från originalet?
    Min brudklänning är fantastisk och bättre än bilden jag skickade, men barnens klänningar är inte ett dugg lika.
    Ta en titt själva och se vad ni tycker!

• grabbarna

är nog vinögd för jag ser inga barnklänningar där annat än orginalen

Mamasnest skrev 2008-06-11 14:00:48 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på mina klänningar från Millys i galleriet. Som jag sa, jag förväntade mig inte en exakt kopia, men hur mycket likheter ser ni med tjejernas klänningar från originalet? Min brudklänning är fantastisk och bättre än bilden jag skickade, men barnens klänningar är inte ett dugg lika. Ta en titt själva och se vad ni tycker!
  • grabbarna

jättefina

Pingi skrev 2008-06-11 11:53:53 följande:
    Hej!Nu fins två bilder på mina kläningar från millys i mitt galleri om ni vill se. Jag är jättenöjd med mina kläningar både utsseende och kvalite.
  • Mamasnest

Andra raden, första klänningen. Om du håller muspekaren på den så heter den "Barnklänning".

Hi hi, detta betyder att du inte ens såg likheten där.

grabbarna skrev 2008-06-11 14:16:33 följande:
    är nog vinögd för jag ser inga barnklänningar där annat än orginalen
  • grabbarna

jaaa men gud den såg jag inte alls ha,ha ja där ser man...tja vad säger man...inte alls lika fina som orginalet men är dom irl tillräckligt fina för att använda tycker du?

Mamasnest skrev 2008-06-11 14:22:27 följande:
    Andra raden, första klänningen. Om du håller muspekaren på den så heter den "Barnklänning".Hi hi, detta betyder att du inte ens såg likheten där.
  • Mamasnest
    grabbarna skrev 2008-06-11 14:38:09 följande:
    jaaa men gud den såg jag inte alls ha,ha ja där ser man...tja vad säger man...inte alls lika fina som orginalet men är dom irl tillräckligt fina för att använda tycker du?
    Ja, alltså, de är fina och så, men man blir ju lite ställd när de inte ens liknar originalet. Tjejerna gillar dem och färgerna passar bra till min klänning och skorna jag har köpt, så det blir nog bra.
    PÅ bild ser rosorna svarta ut, mne i verkligenheten är de gröna, de göra lite skillnad...
  • grabbarna

tur att dom blev fina ändå..förstår att det kändes snopet att öppna kartongen och se nåt helt annat.ja gröna blommor är nog finare än svarta, det ser lite "hårt" ut på bilden liksom

• Ljungfru

Skall beställa en klänning till från Kanacca. Skall gå på ett bröllop helgen efter vårt och då vill man ju också vara fin .

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!