• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • The Bumblebee

grabbarna:
    Men vad irriterande att det ska vara så svårt att få till de där broderierna. Önskar ju verkligen att du får hem en tipp-topp-klänning nästa gång!

• grabbarna

ja det är liksom att antingen vara utan blomrankan som jag tycker är pricken över i:et chansa och hoppas att det blir bättre denna gång...

• FruT 080808

Nu har dom skickat klänningen!

Usch så orolig jag blir! Skickade måtten den 26/5 och den 11/6 skickade dom klänningen.

Tänk om den är jätteful.
    Fast jag betalade ju extra för att dom skulle snabba på men ändå, är det inte lite väl fort jobbat?

• batwomen

Jag håller på att bli tokig på millys. Varför läser de bara första raden i ett mail?
    Är det någon fler som upplevt att om man ställer flera frågor i samma mail så svarar de på den första endast

Nu senast så hade jag begärt en snabb order och det var ok, men så blev det gall op mitt i så jag svarade inte på deras mail. kom hem svarade och förklarade att varför jag varit oanträffbar. och i nästa rad bad jag att de skulle skicka räkningen för att jag hade inte fått den ännu.
    vad får jag för svar? Jo de vill att jag ska svara om jag har fått och betalt räkningen. (Vilket jag redan ju svarat på i rad två!!!) Man kan bli tokig för mindre. Men efter enrads svar så är nu allt ok.
    Hoppas att klänningen blir bra nu....
    Ursäkta min galla men man blir less i bland......

• Cachou

Hmm, jag tycker det har varit lite knepigt att få reda på om de verkligen förstått mina ändringsförslag så nu väntar jag spänt på nästa omgång bilder från Millys.

• Ljungfru

De har väl prioriterat din. Du har ju trots allt betalat extra för att få den snabbt.

FruT 080808 skrev 2008-06-14 09:10:24 följande:

Nu har dom skickat klänningen! Usch så orolig jag blir! Skickade måtten den 26/5 och den 11/6 skickade dom klänningen.Tänk om den är jätteful. Fast jag betalade ju extra för att dom skulle snabba på men ändå, är det inte lite väl fort jobbat?
  • grabbarna

ja det önskar jag också
    The Bumblebee skrev 2008-06-13 20:26:19 följande:

grabbarna:Men vad irriterande att det ska vara så svårt att få till de där broderierna. Önskar ju verkligen att du får hem en tipp-topp-klänning nästa gång!
  • April2oo9

Någon här som beställt kina klänningar via e-bay?

• Miilia

Hej

Måste bara få lugna ner er alla oroliga där ute. Jag beställde klänning från Kanacca ...den var försenad, fastnade i tullen och jag var väldigt nervös med hur alla ändringar jag gjort skulle se ut.

...fick äntligen klänningen igår nu har jag provat den sitter perfekt alla mått är som gjorda behöver inte ändra på någonting. Helt underbar klänning. Nu är det bara att vänta på dagen då den får användas.

jag rekommenderar Kanacca för den som vågar var själv skeptisk till att beställa men se så bra de gick.

• Pyron

Kan man kasta alla mail som skickats fram och tillbaka mellan kina och mig?

Nu har jag ju fått klänningen och jag är nöjd och dom har ju fått betalt för längesen.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!