• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • pinuppa78

hej töser
    ja har precis fått upp ögonen på denna tråd å att man kan beställa kopior från Chinatown..hihi...vicket gjorde en annan överlycklig för ja tycker de ä mye pengar när man vill ha en MS klänning som en annan vill å hosta upp en massa pengar..ja vet att alla tycker olika men skulle tycka de vore kul om ni kunde formulera vilka ni valde att sy era klänningar å varför..undrar vilka man ska välja

• Pyron

Jag valde millybridal för när jag började i denna tråden så var det mest possitivt om dom. Och jag är bara sååå nöjd. Enda "felet är att den är för lång i armarna och det är för att jag mätte fel, men det fixar vi lätt själva.

• EnaOline

nu tjejer är min klänning på väg, hoppas på bättre tur denna gången! *iik* den skickade från Kina igår...

• Kärleksmumsen

Hej allihopa! Beställde min brudklänning den 27 maj från Kanacca. Nu är det bara att vänta. Har beställt en väldigt enkel klänning (finns i galleriet)men förväntar mig ändå det värsta haha.
    Är ny medlem här, men har följt Kina tråden ett tag.

Säg gärna vad ni tycker om min klänning =)

Kram / Jenny

• EnaOline

kärleksmumsen, det går inte att se klänningen i ditt galleri, du måste göra ditt galleri tillgängligt för andra.. jag kikar gärna på den!

• EnaOline

kärleksmumsen, det går inte att se klänningen i ditt galleri, du måste göra ditt galleri tillgängligt för andra.. jag kikar gärna på den!

• EnaOline

ojj... förlåt det blev dubbelt av någon anledning!

• Kärleksmumsen

Jaha, funkar det nu då?

• EnaOline

nej det funkar inte... det enda jag ser är förstasidan o gästbok...

• EnaOline

har du kryssat i rutan, visa bilden i det allmänna bildgalleriet?

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!