• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Amazonen

smulan80 vilket söt klänning! Grattis!

• batwomen

Jippi! Jag har äntligen fått mina bilder och de va bättre än jag hade hoppats på. Boleron var jag rädd att den inte skulle matcha men den blev super. Nu börjar bara väntan att få hem klänningen
    Jag har lagt in bilder för de nyfikan, hoppas jag kryssat rätt så de syns

• Car0line

Den ser jätte fin ut!!

batwomen skrev 2008-06-28 09:28:49 följande:
    Jippi! Jag har äntligen fått mina bilder och de va bättre än jag hade hoppats på. Boleron var jag rädd att den inte skulle matcha men den blev super. Nu börjar bara väntan att få hem klänningenJag har lagt in bilder för de nyfikan, hoppas jag kryssat rätt så de syns
  • EnaOline

batwoman den är helt otroligt vacker!
    caroline hur går det med din klänning,. har den kommit än?

• Nienna
    batwomen skrev 2008-06-28 09:28:49 följande:
    Jippi! Jag har äntligen fått mina bilder och de va bättre än jag hade hoppats på. Boleron var jag rädd att den inte skulle matcha men den blev super. Nu börjar bara väntan att få hem klänningenJag har lagt in bilder för de nyfikan, hoppas jag kryssat rätt så de syns
    Vilken vacker klänning! Hoppas den sitter som en smäck!
  • Amazonen

Batwoman - vilken läcker klänning! Hoppas du får den snart coh att den passar!
    :)

• batwomen

Tack å kul att ni gillar den .
    Jag är nöjd, boleron blev bättre än vad jag vågat hoppas på. Hur lång tid tar det i bästa fall innan man får hem sitt lilla underverk?

• grabbarna

wow klänningen ser jättefin ut. det brukar ta 4-5 dagar att få hem klänningen men fastnar den i tullen tar det nån dag till sedan beror det ltie på vart i sverige man bor också min tog 4 dagar från kina och hit och sedan 4 dagar till från stockholm upp till mig...sveriges post imponerar inte direkt om man säger så...

batwomen skrev 2008-06-28 16:53:37 följande:
    Tack å kul att ni gillar den .Jag är nöjd, boleron blev bättre än vad jag vågat hoppas på. Hur lång tid tar det i bästa fall innan man får hem sitt lilla underverk?
  • wildalila

nu så=) Nu har jag snart gjort klart min beställning på milly bridal=)))) Längtar sååååååå mycket nu. Blev lite pirrig i kroppen ...

Är det ngn som betalar via paypal? Funkar det bra???

Jag har tagit det .. de kändes lite tryggt att göra det. ;Men ack vilket jobb det var att hålla på med det.

Hoppas alla har en fin och solig helg!!!!

• batwomen

wildalila:
    paypal funkar bra. jag har använt det och inge strul. Jag är än så länge helnöjd med Millys, jag tog en av deras klänningar. Vilken har du valt, egen komponerad eller en från deras kollektion (stavas?).
    Hoppas att du blir nöjd.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!