• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Nienna
    Hvidbrud skrev 2008-06-29 19:27:59 följande:
    Tusan också, kan inte hitta adressen till millys. kan någon ge mig en länk? Tack
    millybridal.com
  • Linda och Hannes

Grattis! Ni är superfina på korten!

Lina_K skrev 2008-06-29 11:00:31 följande:
    Nu är den använd! Kika gärna i galleriet!
  • ditte1

Lina_K : jag håller med ni är jättefina!
    Och vilken fin tårta! Vart har ni beställt?
    MVH ditte

• Lina_K
    ditte1 skrev 2008-06-29 21:31:48 följande:
    Lina_K : jag håller med ni är jättefina!Och vilken fin tårta! Vart har ni beställt?MVH ditte
    Tack!

Tårtan är från Puss och Kram Choklad i Nacka och var lika god som den var fin!
  • Cissit

Nu har de kommit med förslag till ändringar på min klänning. De kan byta färgen på "underdelen" men ej göra ett släp. Vad tycker ni? Visst blir det bättre, mer likt originalet? Lite synd på släpet...men vad tusan gör man, visste ju att jag chansade när jag beställde :) Kom gärna med snabb feedback!

• ditte1

Cissit: Jag tycker att den såg finare ut med den nya färgen i underdelen!! Mycket mer lik orginalet också! Jag skulle välja den nya! Du kommer att bli jättefin! Jag har liknande problem med min kinaklänning... eller mest med min tärnas och mammas klänning... Lycka till!
    ditte

• Cissit

Tack ditte! Både jag och min blivande tycker att det blev sååå mkt bättre med den nya färgen....men jag är fortfarande lite ledsen över släpet. Är lite orolig över brodyren också...på de nya bilderna ser man att det är gipyr, men det kanske kommer se bra ut när de har fäst fast dem ordentligt..jag hoppas på det iallafall.

Vad har du för problem med dina klänningar? Hoppas det ordnar sig!

• Cissit

nathalie o christian skrev 2008-06-29 12:25:39 följande:

hej nu har jag fått bilder på tärnkläningarna.. Väntar bara på bilder på min kläning!!Bilder finns att se i mitt galleri..
    Kanonfint!
  • 20080301

Den blev mycket finare med en annan färg på undertyget.
    tycker inte att du ska fundera s¨å mycket på släpet, meningen var att jag skulle ha släp men efter mycket om och men så blev det inget (min mamma sydde min klänning) och så här i efterhand så är jag glad att jag inte hade något släp.

Cissit skrev 2008-06-30 11:02:15 följande:
    Nu har de kommit med förslag till ändringar på min klänning. De kan byta färgen på "underdelen" men ej göra ett släp. Vad tycker ni? Visst blir det bättre, mer likt originalet? Lite synd på släpet...men vad tusan gör man, visste ju att jag chansade när jag beställde :) Kom gärna med snabb feedback!
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!