• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Boomtown

grabbarna!

Försökte att mejla di via ditt namn, men det gick inte. Är inte så hajj på detta . Ska jag lägga ut adressen här eller?

• grabbarna

lägg ut den i gästboken så tar jag bort det inlägget sedan det är bättre

• batwomen

Jaha skulle få bilder i morgon men nu så ska de ha strömavbrott i morgon på Millys! Men de ska glatt jobba över i morgon så jag ska få mina bilder på lördag istället. Vad är inte som väntans tider

• batwomen

Naturligtvis så ska de jobba över på lördag inte i morgon.....

• smulan80

igår fick jag min klänning!! Den är såååå fin!! Det enda som är är att jag måste sluta styrketräna Jag är liiite för bred över ryggen bara. Men det är kanske 1 cm det handlar om så det ska nog lösa sig Annars var den helt perfekt! Är jättenöjd!

• EnaOline

åå nu såg jag, den var jättefin!

• Cissit

Smulan den är jättefin! Kul att du tyckte att den var fin i verkligheten också :)

• Cissit

Nu har jag fått mail från millys, min kontaktperson skulle prata med deras designer om det jag inte var helt nöjd med o se om de kan fixa det på ett bra sätt, så får vi se vad de säger.

• Novemberbröllop08

Cissit: Klänningen ser jättefin ut Men är man inte 100 så, hoppas dom kan ordna det.

Jag får min klänning i aug, läääängtar

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!