lycklig78 skrev 2008-04-06 10:58:39 följande:
Syn på pengar? Så KAN det ju vara för vissa enstaka, men jag tror att alla hade satsat om de haft råd. Varför inte?Om det handlar om syn på pengar så kunde man ju skänka allt till välgörenhet direkt och gifta sig i
smyg.Vi har ett påkostat bröllop för att vi har råd. Vi tjänar bra båda två, och vi har även fått ett oväntat bidrag från min far, som har råd.Jag dömmer ingen som har ett budgetbröllop, det kan bli precis lika fint ändå. Men vi väljer att ha vårt drömbröllopet. Lite tråkigt att vissa ska hacka för det. Det tror jag enbart är avundsjuka, sen kan folk tycka vad de vill. Det är flera här som försökt skapa trådar där man lyxar till det extra, men det samma människors kommentarer som genomsurar hela tiden. Har man en annan syn på pengar
Ja,det är jätte tråkigt när folk försökt starta lyxtrådar(jag bland annat) så har folk bara kritiserat och skrivit elaka påhopp,jätte tråkigt
Men budgettrådar går hur bra som helst,där är det aldrig folk som kritiserar eller påhoppar folk...konstigt?