• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • Mrs G to be

pallesj: vilken söt tiara och söta pins du har i ditt galleri! Ska du ha dem?

Vi ska åka på "minibröllopsresa" till Falkenberg 23-25 juni och bo på Skrea strand... *Fniss*

• pallesj

Tanken är att jag ska ha tiaran och pinsen om det inte ser för mycket ut.
    Ska ni bo på Strandbaden då eller?? Det är där vi ska ha bröllopsfesten och sova 2 nätter efter.
    Då kommer ni ju dit när vi åker haha.
    Mrs G to be skrev 2008-04-08 09:15:46 följande:

pallesj: vilken söt tiara och söta pins du har i ditt galleri! Ska du ha dem?Vi ska åka på "minibröllopsresa" till Falkenberg 23-25 juni och bo på Skrea strand... *Fniss*
  • Mrs G to be

Japp, vi ska bo på Strandbaden! Roligt att vi kommer att "byta av" varandra. Några tips på "måste-ses" eller andra mysiga ställen i Falkenberg?

pallesj skrev 2008-04-08 09:24:58 följande:
    Ska ni bo på Strandbaden då eller?? Det är där vi ska ha bröllopsfesten och sova 2 nätter efter.Då kommer ni ju dit när vi åker haha. Mrs G to be skrev 2008-04-08 09:15:46 följande:
  • pallesj

Hmm ja de, nä men Falkenberg är mysigt på sommaren både på stranden och i stan. Kommer jag på nåt så hör jag av mig igen

Mrs G to be skrev 2008-04-08 10:08:56 följande:

Japp, vi ska bo på Strandbaden! Roligt att vi kommer att "byta av" varandra. Några tips på "måste-ses" eller andra mysiga ställen i Falkenberg?
  • Mrs G to be

Kanon!

Vi har tänkt att ta med en flaska champagne ner till stranden en av kvällarna och bara njuta av att vara man och hustru - det räcker långt för mig annars!

pallesj skrev 2008-04-08 11:58:17 följande:
    Hmm ja de, nä men Falkenberg är mysigt på sommaren både på stranden och i stan. Kommer jag på nåt så hör jag av mig igen Mrs G to be skrev 2008-04-08 10:08:56 följande:
  • pallesj

Mysigt det låter Då kommer jag kanske ner o kollar till er hahahaha bor nära stranden

Mrs G to be skrev 2008-04-08 12:36:09 följande:

Kanon! Vi har tänkt att ta med en flaska champagne ner till stranden en av kvällarna och bara njuta av att vara man och hustru - det räcker långt för mig annars!
  • Mrs G to be

*Fniss* Du är så välkommen så! Ta med ett champagneglas vet ja!

Går det bra mer allas planering så här långt?

• Mrs G to be

Är det fel att vilja ha på sig brudklänningen jämt??? Alltså, när jag tar på mig den för att prova något (t.ex. om skorna eller bh:n funkar till) så vill jag inte ta av mig den! INGENTING är snyggt att ta på sig i jämförelse!

Någon som känner igen sig...?

• pallesj

Hi hi JA jag Därför har jag börjat tvinga mina vänner till att vi ska ha årliga baler så vi kan ha på oss såna fina klänningar en gång om året hihi

Mrs G to be skrev 2008-04-08 18:17:25 följande:

Är det fel att vilja ha på sig brudklänningen jämt??? Alltså, när jag tar på mig den för att prova något (t.ex. om skorna eller bh:n funkar till) så vill jag inte ta av mig den! INGENTING är snyggt att ta på sig i jämförelse! Någon som känner igen sig...?
  • Mrs G to be

Vilken bra idé!! Ska börja bearbeta mina vänner också!

Svar på tråden Midsommarbrudar??