Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Hi hi ja du är som jag då
Välkommen till oss
Vi hat också OSA 1a maj men skickade inbjudningarna redan i Februari, endel har svarat men inte alla, de som inte svarat än är de som vi ändå inte räknar med ska komma, av olika anledningar, vissa har oxå svarat nej
Hallå alla midsommarbrudar Hur har ni det i det fina vädret idag?? Fått nån mer inspiration till allt nu när solen skiner??
Hej! Jag har fortfarande inte mejlat om att komma och titta på gården igen, som jag sa att jag skulle göra förra veckan. Fy på mig! Kanske hinner mejla ikväll eller imorgon.. Annars händer inte mycket mer än jobb och jobb, barn och hela karusellen. Skönt att det är vår nu!
Tycker ni inte att det går lite långsamt... att det kan vara så långt kvar till midsommar!!!
Visst finns det en del kvar att göra, men jag längtar så jag kan bli tokig!! Vad är ni mest oroliga för? Att prästen bokat fel dag...? Att ni kommer att snubbla på klänningen...?
Hi hi Ja jag tycker oxa det går lite segt Vad är det nu 79 dagar kvar hmmm, Har redan börjat få hemska mardrömmar om bröllopet att allt ska gå fel, vokalisten kommer inte, prästen börjar för tidigt haha o sånt
Mest orolig är jag nog för allt som kan gå fel, att nån blir sjuk, klänningen går sönder, att min m2b säger nej hihi. Nojan börjar sätta in för allt, men tror det är så när man inte har nåt att ordna med så tänker man pp allt iställer
Hej, ska oxå gifta mig på midsommardagen. Har ordnat lokal och bröllopssvit på hotell, sen tycker jag bara att jag är och "duttar" i allt möjligt. Har skickat ut inbjudningarna för ett tag sedan men nu ringde prästen och vi var tvungen att flytta tiden ca 30 min pga konfirmation??? Måste alltså informera alla om att tiden är flyttad, jobbigt....
Era fest program, hur ser dom ut? Om alla sånger och andra roliga saker ska rymmas har ni dom på A4 eller?
Vi ska inte ha några festprogram hade vi tänkt, ska bara ha vigselprogram och de ska jag göra själv på ett vikt A4.
Men tror nog du ska kunna få med allt på ett A4 om ni inte ska ha massa massa saker förstås hi hi.
Hur går det för alla idag då?? Kommit nåt längre?? Har ju inte så mycket själv att göra mer än att göra slut på ännu ett kollegieblock med samma uträkningar haha