Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Hi hi Ja jag önskar att jag hade mer kvar att göra, vi valde strandbaden för att det ligger precis vid havet, och vi gifter oss precis vid en sjö, sen hade de bra priser på kuvertavg 600kr st o då ingår mat dryck lokal servering o allt, betalnde bar iofs senare på kvällen
Hojta bara till om du vill ha hjälp med nåt, börjar bli rastlös av att inte ha nåt mer att göra, men det har ju inte riktigt haft på länge Allt va i stort sett klart ju redan i Januari hi hi Bara det lilla kvar nu.
Midsommardagen e vår dag.
Klara med
Kyrka
Lokal
Mat
Kläder
Frisör
Fotograf
Ja de e väl de "stora" sakerna, sen finns de ju alltid miljarder & göra känns de som. Men vi ska nog hinna =)
Välkommen till oss här inne
Klart du hinner, jag har inte nångång känt stess eller att jag inte ska hinna, ingen panik alls.
hos mina morföräldrar i deras trädgård, Bor i big city Falkenberg Ni själva då?? Vart gifter ni er??
Tack TS, tyvärr är det saker som är svåra att delegera till andra, därför jag blir stressad antar jag. Jag är mest stressad över att jag inte känner mig helt organiserad själv över detta bröllop, jag är van att ha stenkoll på allt, haha. Men idag ska jag försöka hinna mejla gården och boka tid för att komma dit, alltid nåt!
Du kommer nog hinna allt, det är ju ändå ca 3 månader kvar, Ja jag e också van att ha koll på allt och har inte direkt deligerat ut nåt till andra, blir nog mr stressad på själva dan att tiden ska räcka till, ska både fixa mig min m2b vigselplats och lokal, blir upp tidigt för att hinna allt hi hi
Angående stress så känner jag mig nästan lite stressad över att jag känner mig så lugn just nu. Det känns som jag har glömt att tänka på något stort, eller kan det verkligen vara lugnt just nu? Jag antar att när när den stora dagen närmar sig så finns det flera saker att ta tag i igen.
Det kan vara så lugnt just nu, och det viktigaste är ju att man har präst hi hi Annars är det ju ingen mening med det andra.
Har ju själv inte så mycket kvar att göra mer än pysslet som jag inte kan göra innan precis innan. Sen är det bara de sista bestämmelserna med lokalen om rum o tid o så
Vi gifter oss oxå på midsommar afton. Mycket av planeringen är klar men jag blir lite frustrerad av att inte kunna göra så mycket innan alla anmälningar kommit in!!