Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Drömde i natt att jag hade en massa tatueringar på ryggen och längs ena armen. De var stora och med massa färger och jag fick panik! Jag tänkte: "men herregud, hur tänkte jag när jag skaffade dem och de här kommer ju inte alls vara snyggt till min axelbandslösa brudklänning!"
Läste en tråd här på BT igår om tatueringar - kan KANSKE komma därifrån! Har en tatuering men den är i troskanten och lär knappast synas under klänningen!
Börjar jag bli nojig tro...?!?!
Jag har börjar få svar på min inbjudningar. Hittills bara JA.
Vad kul med massa JA svar,
Hallå hallå Hur har ni alla det idag då??? Själv ligger jag lite lågt just med allt, fick faktiskt äntligen min sambo till att vara ledig så vi gick till skatte myndigheter och gjorde hindersprövning och ansökan om namnbyte idag Ett steg närnre och ett steg mer åt att det är verkligt och på riktigt allt, annars har det inte riktigt känts så, jag har bara planerat men känts overkligt på nåt sätt
Jo, fredagen den 20 juni, tar min älskling (sen 15 år) mig till altaret. Alla kommer! vi skickade ut inbjudan i julas, med julkorten, eftersom han friade ett år innan och vi kände att det skulle vara perfekt. De flesta gäster är långväga och det passar bra med en extra resdag. Det ska bli så jäkla ROLIGT!!
Kul att alla kan komma Det är ju det man hoppas på att alla nära o kära vill fira ens stora dag.
76 dagar kvar nu bara
Känns lite länge tycker jag hihi. Ska iväg till min syster idag och prova vilken underkjol och slöja jag ska ha,
Suck, hela 77 dagar kvar för oss som måste vänta ända till midsommardagen...
Igår satte jag mig med bordplaceringen igen. Börjar bli bra, men svårt när man har fler än två föräldrar, varav två är från Paris och inte pratar svenska. Vi ska ha småbord med åtta vid varje har vi tänkt. Hur ska ni ha? Och mina ringar har kommit fram till smeden så nu ska hon börja göra den nya, spännande! Annars har vi inte hunnit så mycket mer, jag borde verkligen ta tag i saken mer. Förstår inte hur ni hinner tänka så mycket på bröllopet, hihi!
Har inte så mycket annat att tänka på just nu hihi.
Vi ska inte ha bordsplacering, blir fritt är ju bara 24 till mat så.
Ringarna ska beställas nu i April är tanken
Var och provade klänning med underkjol och slöja innan idag så nu e d bestämt vilken det blir, kom också på att jag inte ska löshår utan vara som jag är
Har också tänkt att beställa ringarna nu i april. Bestämde mig hux flux härom dagen för att jag inte skulle ha brudbukett - känns jätteskönt!