• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • cellabella

Vi ska sova på hotell natten innan, delar av familjen kommer att bo i vår lägenhet. Vi får tillgång till gården kl 12, så vi och våra familjer, festvärdar, vän som ska fota och toastmaster kommer innan. Alla de andra fixar lokalen och vi fotas. Vid 16 kommer gästerna, vigsel utanför gården, mingel, middag (buffé), lek, tårtmingel, fest. Sen till hotellet i stan igen, där även min familj kommer att bo. Jag känner mig väldigt stressad för hur allt ska gå ihop!

• pallesj

Tror inte du behöver stressa så mycket, det faller nog på plats när det väl kommer.
    Du verkar ju ha folk som hjälper dig Jag får nog fixa allt själv tror jag om inte mina systrar vill hjälpa till Men vigseln är ju inte förrän kl 15 så om jag går upp 08.00 hinner jag med allt. Bara jag tar ju nästan 3timmar att göra vacker hihi

cellabella skrev 2008-03-25 12:52:33 följande:
    Vi ska sova på hotell natten innan, delar av familjen kommer att bo i vår lägenhet. Vi får tillgång till gården kl 12, så vi och våra familjer, festvärdar, vän som ska fota och toastmaster kommer innan. Alla de andra fixar lokalen och vi fotas. Vid 16 kommer gästerna, vigsel utanför gården, mingel, middag (buffé), lek, tårtmingel, fest. Sen till hotellet i stan igen, där även min familj kommer att bo. Jag känner mig väldigt stressad för hur allt ska gå ihop!
  • cellabella

Jag känner att brudparet inte ska behöva fixa saker på den stora dagen, vi kommer att ha nog ändå! Försök att fixa folk som gör grejer åt er. Våra två festvärdar kommer t ex att få dekorera lokalen, och det tycker de nog är roligt också. Men det är svårt att delegera också, jag är lite kontrollfreak. Jag tänker att vi hinner göra oss snygga fram till 12, då vi får tillgång till stället, hoppas man hinner på den tiden!

Nu ska jag åka iväg på jobb, jag fortsätter följa tråden!

• pallesj

Hi hi Ja jag e oxå lite av ett kontrollfreak och vill att det ska vara som jag har tänkt det. men jag tror vi hinner fixa det själva med ev lite hjälp från tärnorna,

• pallesj

Är vi bara 3st midsommarhelgen??

• cellabella

Jag startade en midsommartråd för några månader sen, då var det kanske tre andra som skrev i den, vet inte var de är nu.. vi får vara lite aktiva så fler hittar hit!

• pallesj

Helt klart hihi Eller så är det inte fler som tänkt sig en helgen
    Har du kommit nåt längre då?
    Skrev ut för att kolla etiketter till pussklockor och champagne igår Blev faktiskt hyffsat bra

• Mrs G to be

Midsommardagen!!! Nu är vi fyra....

• pallesj

Vad kul att det är fler,

Mrs G to be skrev 2008-03-26 12:24:28 följande:

Midsommardagen!!! Nu är vi fyra....
  • cellabella

Jag måste ut med hunden tittar in igen sen!

Svar på tråden Midsommarbrudar??