• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • pallesj

Du är så välkommen tillbaka hi hi
    Ska oxå snart ut och promenera i det fina vädret men kolla alla gånger in här senare igen

cellabella skrev 2008-03-26 12:29:56 följande:
    Jag måste ut med hunden tittar in igen sen!
  • misstrixie

Jag är med i den andra midsommartråden, vi borde kanske samla oss...

• pallesj

Tycker jag vi kan göra

misstrixie skrev 2008-03-26 12:31:09 följande:
    Jag är med i den andra midsommartråden, vi borde kanske samla oss...
  • misstrixie

Har puffat upp den andra tråden så att ni kan hoppa in om ni vill!

• cellabella

Jaha, det finns en till tråd, får kolla in den också!
    TS:
    Just nu ligger jag lågt med bröllopsfixande. Fixar mest mig själv just nu, haha! Jag håller på att få bort ett kärl under näsan och mitt nästa projekt är att ta bort födelsemärken.

Ska du skriva ut egna etiketter från datorn alltså?

• maella

Hej tjejer, ska oxå gifta mig på midsommarafton!
    Har fixat det mesta faktiskt, bara mat blommor och sånt som inte går att göra innan som e kvar nu. Håller just nu på med att få klart alla festhäften!
    All sprit till bröllopet står i vårt vardagsrum, fick hem den i förra veckan redan. Ska flytta ut den i garaget så fort frosten försvinner...
    Igår va jag på ikea och köpte tyg på metervara till dukar och sidenrosenblad (röda) till att dekorera borden med. Har rött som temafärg, älskar rött så det var givet för min del, även om det inte ör så somrigt kanske. Ska t.o.m ha röda skor.
    Kul med en ny tråd för oss! Kram på er!

• rosa drömmar

Hej hej ! Ska också gifta mig på midsommarafton! Imorgon åker jag till tyskland för att köpa drickat . Jag har inte ens börjat på festhäftena, många har inte svarat på inbjudan Osa 1 april. Känner att det börjar dra ihop sig 86! dagar kvar bara...

• pallesj

Ja man måste ta vara på sig själv oxå hi hi
    Ja jag ska skriva ut på datorn Allt för att spara in

cellabella skrev 2008-03-26 14:02:42 följande:
    Jaha, det finns en till tråd, får kolla in den också! TS:Just nu ligger jag lågt med bröllopsfixande. Fixar mest mig själv just nu, haha! Jag håller på att få bort ett kärl under näsan och mitt nästa projekt är att ta bort födelsemärken. Ska du skriva ut egna etiketter från datorn alltså?
  • pallesj

Ska oxå ha rött som tema Rött och svart.
    Kul att det är fler nu som hittat hit

maella skrev 2008-03-26 14:22:15 följande:
    Hej tjejer, ska oxå gifta mig på midsommarafton! Har fixat det mesta faktiskt, bara mat blommor och sånt som inte går att göra innan som e kvar nu. Håller just nu på med att få klart alla festhäften!All sprit till bröllopet står i vårt vardagsrum, fick hem den i förra veckan redan. Ska flytta ut den i garaget så fort frosten försvinner...Igår va jag på ikea och köpte tyg på metervara till dukar och sidenrosenblad (röda) till att dekorera borden med. Har rött som temafärg, älskar rött så det var givet för min del, även om det inte ör så somrigt kanske. Ska t.o.m ha röda skor.Kul med en ny tråd för oss! Kram på er!
Svar på tråden Midsommarbrudar??