Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Vad ska ni ha för ringar då? Jag höll på jättelänge och ritade hundra olika typ. Men till slut bestämde jag mig, dock har jag ingen förlovningsring (har tappat den) så en sån kommer jag skaffa mig när ekonomin tillåter (den kommer bli dyr, haha!). Så länge kommer jag bara ha min allians i vitguld och 9 diamanter, som jag får när vi gifter oss.
Jag ska inte heller ha nån brudbukett, är inte så intresserad av blommor. Men vi kommer ha lite i dekorationen på borden såklart, och lite i lokalen kanske. En vit blomma som jag inte kommer ihåg namnet på, men den är fin.
Jag ska ha en rätt enkel ring som jag beställer på vigselringar.se. Hur ska alla era andras se ut???
Hmmm Ja jag var oxå inne på att inte ha bukett men det blir det o mina tärnor ska ha matchande buketter fast mindre, Tänkte min skulle vara vit och röd och deras helt röda
Mrs G to be skrev 2008-04-06 11:00:34 följande:
Hur har allas helg varit då??? Min har varit lugn, lite städ och plock och umgåtts med min sambo. Är klar nu med vilken slöja och underkjol jag ska ha iaf och kommit på att jag inte ska ha löshår.
Min helg var stressig, jobbade mycket och var på barngympa med sonen. Jag hann beställa en tiara och tandblekning dock, så jag känner mig nöjd att jag fixar lite i alla fall. Jag har också mejlat gården, men inte fått något svar, och sambon skrev ut hindersprövningen idag!
Då är ni en liten bit på väg iaf, Ja vi var inne på skatte myndigheten i fredags när sambon var ledig och lämnade hindersprövning och namnbyte.
Spännande med gården!!
Hej på er!
Ang. hur våra vigselringar ska se ut så har jag en bild på en som liknar den jag ska ha i mitt bildgalleri. Kika om ni är nyfikna.
Suck... vi har OSA senast 18 april och ja - jag vet att det är "långt" kvar men visst hade varit lite mer kul om fler hade svarat redan nu. De enda som har svarat är svärföräldrarna och det är kanske inte så konstigt eftersom det är deras dotter (alltså min m2b syster) som man ska OSA till.
Men eftersom typ alla redan vet om bröllopet och sedan länge vetat om att de ska bli bjudna så är jag inte direkt orolig.
konstigt att de inte svarat än e ju bara 10dar kvar hmmm Men de svarar nog snart och förhoppningsvis svarar alla JA, När skickade ni ut inbjudningarna?? Vi har OSA 1a maj och de flesta har svarat, bjöd inte så många men ändå och vi har fått några nej svar redan så det blir nog bara hälften av våra vänner som kommer.'
Mrs G to be skrev 2008-04-08 08:42:19 följande:
Jätte fin ring.
Mrs G to be skrev 2008-04-07 21:13:11 följande:
Tack!
Ja alltså, jag kanske inte ska säga för mycket om att de inte har svarat än egentligen för vi skickade ut inbjudningarna lite utspritt från slutet av mars/början av april... *Rodnar* Sista inbjudan kommer att skickas med posten idag för jag kunde inte få tag på deras adress innan. Men jag blir ju så ivrig att de ska svara ju! *Fniss* Inbjudningarna kommer ju inte som en överraskning precis med tanke på att vi redan "präntat in" hos alla att "vi gifter oss på midsommardagen - kom ihåg det"!!!