Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Torr du känner igen låten när du hör den
Funderar på om man kanke ska höra med prästen om man kan ha nån av psalmerna som ingång Tror ni man kan det??
Mrs G to be skrev 2008-04-11 14:23:54 följande:
Känner säkert igen den när jag hör den - det är typiskt mig att inte ha någon aning, men när jag hör låten så brukar jag säga: "jaså, är det den!"
Det är väl trevligt att ha en av psalmerna som ingångsmarsch. Jag kan ingenting om kyrkobröllop så egentligen har jag ingen aning *fniss*, men jag kan inte tänka mig att prästen har något emot det i alla fall - snarare tvärtom!
Kom ihåg att rapportera hur det går!
Ska rapportera, vi ska ju inte vara i kyrkan men ha präst, så ska höra med han när vi träffar han den 29e. Annars blir det nog den vanliga Mendehlssons e d la
Var ska ni gifta er då? Går det att "lura" ut en präst ur kyrkan och få honom/henne att viga på ett annat ställe?
Ja då det går Vi ska gifta oss i trädgården och de flesta präster vi pratat med har gått med på det faktiskt
Mrs G to be skrev 2008-04-11 18:47:00 följande:
Tjoho!! En dag närmare tjejer!!
Igår natt hade jag mina första mardrömmar om bröllopet! Vi fick en halv flaska cider i bröllopspresent, alla diamanter ramlade ur min ring, jag själv kunde inte komma på bröllopet så min sambo fick gifta sig själv och musikanläggningen fungerade inte! Förstår ni att jag vaknade i panik?!
Annars känns det bra, jag hittade en bröllopstidning hemma hos en kompis och jag fick massor av ny inspiration! Det finns så mycket fint, kommer bli svårt att hålla budget. Annars är jag lite sur på att jag inte var mer envis med det färgtema jag ville ha. Jag älskar blekrosa och vitt, nu blir det vitt, silver och gräsgrönt. Men jag hoppas att jag kommer att vara nöjd ändå.
Hoppas helgen blir bra, jag är förkyld men ska masa mig iväg på 25-årsfest ikväll. Känns som det var länge sen jag själv var 25, fyller 30 i år.
Hi hi Ja mardrömmar om att allt går fel har jag haft länge så allt som kan gå fel har gått fel i mina drömmar hihi.
HAr massa tidningar hemma säkert alla som finns om bröllop, visst finns det massor av fint o smått o gott o jag har ju klart gått på det mesta hihi Men försöker hålla budgeten ändå fast det är svårt.
Japp 1 dag närmre, Börjar snart kännas verlkigt, men inte riktigt men börjar gå in att det faktiskt är jag som ska gifta mig på riktigt, hinderprövningen är klar iaf, nu fattas bara ring skjorta beställa tårtor och blommor sen är allt klart.
Vi ska beställa våra vigselringar i nästa vecka - åh vad stort det känns! Läääängtar!!!
Cellabella: Ingen rolig dröm du hade! Men förhoppningsvis har du det "ur systemet" nu och efter det kan det bara bli bättre!