• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • cellabella

Då väntar jag med att beställa mandlarna, hoppas de finns kvar bara! Nu har jag beställt doftljus med hållare, hittade billiga. Sen går jag till panduro och köper dekorationer till ljusen och slår in dem i cellofan med silversnöre runt, borde kännas fint nog. Jag är förkyld och hemma från jobb, så då hinner jag sånt här!

• pallesj

Ja ibland är det bra att vara lite småsjuk så man hinner med allt hihi. Vart ska du beställa mandlarna då??

• cellabella

www.elvasfavors.com ska jag beställa ifrån. Om jag inte hinner kolla på NK eller liknande, för de kanske har nåt liknande. Det är just att de är silvriga som är viktigt, för påsen är vit, och så ska det vara silvermandlar och silverband. Nu har jag lagt bud på fler fat på tradera, så då kan jag slå in alla presenter i tid till bröllopet i cellofan som jag skrev innan. Och jag fick en idé nu att också ge halsband till mina festvärdar, har hittat fina på kyssjohanna.jetshop.se för 150 kr st så då blir inte allt för dyrt. Var har du köpt dina halsband?

• pallesj

Köpte mina halsband på ebay för 50kr st Inte dyrt alls.

Kul idé med mandlarna att de ska vara färgade Få kolla de tror jag Men jag ska ha lite större godis och bara typ 2 till varje gäst, godiset ska ju passa i godispappret jag köpt,

• pallesj

Beställde tårtorna igår Blir nog bra hoppas jag, de kommer levereras till hotellet vi ska vara på och får de nog som jag vill.

• cellabella

Det låter som ett fynd på ebay. Tycker dock det verkar så krångligt att handla därifrån, det är så få som skeppar till sverige tycker jag.

Låter bra med dina favors, då kan du ju handla någon lyxigare pralin av något slag och lägga i kanske.

Jag har precis varit på vårdcentralen, så i väntan på att apoteket ska öppna tänkte jag sätta mig och skriva roliga meningar om alla gäster, gud så svårt!

Igår blev jag förresten klar med bordsplaceringen, det blir honnörsbord och jag är jättenöjd med hur jag fått ihop allt!

Hur går det för er? Har du beställt ringar pallesj?

• pallesj

Tycker ebay är jätte smidigt och de flesta skickar till sverige, worldwide.

Vi funderar på att köpa fudge till favors eller göra egna godis med marsipan och choklad, men tror inte det får plats mer än 2 st i en påse de blir ju lite större.

Blir nog bara 1 ring iaf Ska beställa den idag eller i helgen, funderar fortfarande på om jag ska i smyg köpa en till han och kanske sätta i halsbandet han ska få som morgongåva hmmm.

Hur går det för alla er andra då??? Har ni kommit nåt längre i planering o pysslande??

• pallesj

God morgon på er alla, hoppas ni haft en bra helg.
    Har ni planerat eller pysslat inför dagen B i helgen?? Beställde äntligen min ring igår, spännande o se hur den ser ut o om den passar hihi. Annars börjar jag nästan tappa allt omkring bröllopet, har ju inget kvar att göra så det känns inte så kul längre.

• Mrs G to be

Hej hopp!

Vi passade på att besöka vigselplatsen i lördags när vi ändå passerade förbi där. Så nu längtar jag ännu mer!!! Det är så himla fint och mysigt! Osa gick ut i fredags och det verkar som om vi saknar svar från en del. Ska tjata lite på dem!

Får svar om ett par dagar från guldsmeden om de kan tillverka våra ringar så som vi vill så det är också spännande just nu!

Och idag är det precis 2 månader kvar!!! Livet är gött!!!

• pallesj

Spännande med ringarna, Var oxå ute på vår vigselplats i går, krattade upp i trädgården och bestämmde riktigt var vi skulle ha det.

Nu är det enda som är kvar att beställa blommor, blir nog i vecan att gå in o göra det, sen ska jag bestämma om jag ska spara 470kr och göra håret själv eller inte. Hittar ingen billig frisör som kan, där jag tänkt har ju inte öppet midsommar typiskt.

Vi har osa 1a maj men några har inte bestämt sig en och ett par som sagt ja innan ringde häromdan o hade blivit bjudna på hans kusins bröllop med så de kommer nog inte, ytterligare 2 bort så nu blir det nog bara 11 vänner av 26 men men det blir nog trevligt ändå

Svar på tråden Midsommarbrudar??