• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • Lina_K

Har du en bild på väskan cellabella? Min hittar du i mitt galleri, inköpt på Streets Bröllopsmässa.

Det dekorationer vi ska ha är rosenblad (inköpta och syns på samma bild som väskan)små (6-7 mm) konfettiguldhjärtan samt lite större (1,5 cm) utstansade röda hjärtan. Dukning, linne och servetter sköter lokalen om åt oss men det blir vita dukar och silverljusstakar.

• pallesj

Mailade ang min ring nu och de sa att jag ska ha den i mitten av denna veckan Så spännande att se hur den ser ut o om den passar, tänk om den inte alls ser ut som ag tänkt mig eller ännu värre om den är för liten hmmm

• vintergården

Ja väska ja.

Har hittat en lilaglittrig på Brio. Ser det för j***ligt ut om man har en barnväska?

Ska egentligen bara ha läppstift i tror jag. kommer inte på nåt mer =)

Har ni tips?

Får väl sy mig en annars *jobbigt*

• pallesj

Jag har köpt en liten billig svart väska men funderar på att kanske ha en vit istället, kommer ju att ha min cigg i den o läppstift, dock ej mobilen hihi men kanske lite penger till drinkar på kvällen.

Kan la vara gulligt med en barnväska Beror lite på hur barnslig den ser ut hihi

• vintergården

Den var inte så farligt bebis utan typ 7-12 år stuket =)

Fast jag vet ju inte vad jag ska ha i den o om jag då behöver någon. Ska ju ha min vanliga handväska när vi åker till hotellet, men den får syster ta med till festlokal.

Pengar behöver jag inte förrän till taxin på natten.

OJ vilka jobbiga problem man har =D

• vintergården

Pallesj: var har du beställt ringar ifrån?

• pallesj

Hade jag inte behövt för cigg o pengar hade jag nog inte haft nån väska tror jag,
    Visst har vi världsliga problem om allt detta hihi

• pallesj

Vigselringar.se

vintergården skrev 2008-04-28 11:21:13 följande:
    Pallesj: var har du beställt ringar ifrån?
  • vintergården

Ha en bra dag ska nu ut i solen o jobba =)

Kram på er

• vintergården

Tackar, du får berätta om det var ett bra ställe =)

Svar på tråden Midsommarbrudar??