Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Välkommen! Roligt att vi blir fler här inne på tråden! Låter som ni har koll på läget Lina_K - trots att ni har väldigt kort tid på er! Annars är det nog bara att fråga Pallesj om råd för hon var också klar med allt på rekordtid!
Tack! Jag ska läsa igenom tråden för tips
Inbjudan gick ut i förrgår och kam fram igår. den ser ut så här...
www.klusell.se/2008/04/24/brollopsinbjudan/
Snyggt!!! Du kan det där va?!?!
Påminner lite om våra (finns i mitt bildgalleri)
Kul att en till hittar hit, o valt den helgen, låter som om du har koll på allt, lycka till med all planering
nä inte önskat oss pengar men vet att vi får lite bidrag av mina päron efter till att betala lokalen, bara inte hur mycket,
bilen är nu på verkstad för prisförslag sen får vi se vad bilfirman säger om de tar det på garantin
God morgon alla brudar här inne, nu är det äntligen fredag igen, i morgon ska jag o min sambo till varberg på mässan, har fått tag på 2 fribiljetter hihi.
Inte lätt att skriva just nu hela vänster handen är bandagerad med skena hmmm inte alls kul, ska jobba lite på mitt sommarvik som jag nog får om de tycker jag sköter mig på måndag o fre.
Vad har du gjort med handen Pallesj?
Håller tummarna för sommarviket!
Inflamation i lillfingrets sena som spritt sig lite Så de satte skena hmmm inte alls kul helt handikappad,
Tack behöver verkligen nåt litet jobb nu, hoppas bara de trivs med mig så jag får lite vik där
Din stackare! Vad är det för jobb?
Vårdjobb, på ett gruppboende. hoppas verkligen på lite timmar där