• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • pallesj

Ja själv ska jag försöka mig in i duschen med handen, ska ju iväg på nya jobbet första dagen idag, lite nervöst hihi

• pallesj

ska jag, hoppas den kommer nu i veckan

vintergården skrev 2008-04-28 11:23:01 följande:
    Tackar, du får berätta om det var ett bra ställe =)
  • Mrs G to be

Oj, oj, här har det hänt grejor. Jag har inte varit inne på BT på ett par dagar och hej och hå vad ni har grejat och skrivit inlägg!

Vill bara titta in och säga hej. Hoppas att du får en bra första dag på jobbet Pallesj!

• Lina_K

Själv är jag laktosintollerant men vill inte krångla med specialmat så jag ska ha mina tableter i väskan

Plus lite pengar... och ett läppstift, genomskinligt nagellack för att fixa strumpor med om de går sönder, kanske plåster... Det ger sig nog

• pallesj

Tack för det Hoppas de tycker jag är bra iaf

Mrs G to be skrev 2008-04-28 12:13:01 följande:

Hoppas att du får en bra första dag på jobbet Pallesj!
  • vintergården

Hoppas att det gick bra första dagen och att handen orkar med.

Vad är det för nytt jobb förresten?

• pallesj

Jodå det gick bra, är inget tungt jobb, det är på ett gruppboende för utvecklingsstörda o psykiskt sjuka vuxna, verkar kul o lugnt o bra faktiskt, men det e ju bara 4 v säkert så jag ska ringa o kolla ett annat idag som kanske kan va ett lite längre vik i sommar. Dock inte över midsommar o veckan efter hihi

• vintergården

Ska ni åka nägonstans?

Vi ska en "smekdag" sen är det tillbaka till kossorna o börja jobba =)

• pallesj

Vi har 2 nätter på hotellet först direkt efter sen ska vi ner till Falsterbo, min sambo ska på utbildning/övning däe nere då så jag åker med o ska försöka roa mig själv där hihi

• cellabella

Oj, det har varit så mycket så jag har inte hunnit titta in på några dagar.

Jag har ingen bild på väskan, men den är i ett sidenliknande material, i blekrosa, precis som jag tänkt mig faktiskt. Ska in och titta på din sen Lina_K! Jag tänkte först på om jag skulle behöva en väska, och kom på att jag säkert vill bättra på sminket eftersom jag kommer sminka mig på förmiddagen, och då behöver man ju nåt fint att stoppa allt i.

Min guldsmed skulle skicka iväg min ring till den som ska göra fattningarna denna vecka, så den är också på gång. Det ska bli så spännande, speciellt som hon gör den helt från önskemål från mig av min mormors gamla ringar. Kan ju bli hur bra som helst, eller inte alls som jag tänkt mig!

Idag tog jag bort födelsemärken i ansiktet, nervöst! Hoppas de läker bra nu bara. Och sen har jag börjat mitt solbränd-projekt. Jag provar nu loreals creme som man blir succesivt brun av och den är riktigt bra faktiskt! Kan rekommendera den om ni också har kommit på att solen inte är så bra för huden. Har biotherms brun-utan-sol och den är också super, alla undrar varför jag ser så fräsch ut, haha!

Angående bröllopsresa så ska vi ta med sonen och svärföräldrarna till Grekland i augusti, hoppas det blir bra. Önskar oss resepengar i bröllopspresent. Vi vill bara vara borta en vecka och inte flyga så långt så efter mycket undersökningar hittade vi det som verkar bäst för oss.

Oj, det här blev långt, men ni får se det som kompensation när jag inte är inne här på ett tag ibland! Hoppas det går bra för er andra!

Svar på tråden Midsommarbrudar??