Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Hi hi Ja du får kompensera upp hur mycket du vill, Ska oxå snart börja fundera på att sola lite, har nu doves body lotion med brun utan sol o den e helt ok.
Hoppas på att min ring kommer i morgon den skulle ju komma denna veckan, var inne i stan idag o hittade en fin vit skjorta för 99kr till min sambo som jag tänkte han ska ha på midsommar.
Jag har lite dvala på min planering, vet inte riktigt vad jag ska sätta tänderna i härnäst.
Blir nog att skicka m2b att prova ut sina kläder, känns lite jobbigt att jag ska fixa det oxå. fast det kommer nog igång snart.
Ska även kolla av stället där festen ska vara så man kan börja fixa med bordsplaceringen o så var det präst o kantor oxå.
Visst behöver man en ring oxå??? =) Tror mig hittat den nu, i guldfynds utskick. Den med färgade diamanter, hoppas att den blir bra.
Känns skönt att få ha skrivit av sig lite, tror dock att det kommer mera...
Träffade på 2 som e bjudna till bröllopet igår o de osade JA fast vi räknat med ett nej från de hihi Jätte kul att de kommer det är en gammal vän till mig. Sen fick jag veta att ytterligare 2 ja blev nej så nu e d bara 11 vänner av 26 som kommer iaf, lite tråkigt men men
Sånt är tråkigt, fast jag hoppas att det är några som tackar nej. Usch vad elak jag är, såna som man har varit "tvungen" att bjuda. Ja jag vet att det är vårt bröllop, men vem har inte såna =)
Själv har vi fått bjuda in några "extra" för att vi blev för få. Men de var personer vi verkligen ville skulle komma men fick skala av pga av ekonomiska skäl så jag är jätteglad att de kan komma nu
Jag har beställt skor från have2have och ska hämta dem den 12:e. Vi ska till floristen på onsdag om en vecka, den 7:e, och jag fotar min morgongåva den 8:e. Det är fullt ös medvetslös på planeringen...
Kom hem nu o ingen ring har det kommit Snyft Hoppas den kommer på fredag då, de sa denna veckan.
Vi funderade på att kanske bjuda in fler men det känns dumt o vi har bjudit de som vi helst vill ha med fick ju sätta gränsen nånstans annars kan man ju bjuda hur många som helst hihi. Tror vi får det kul med de få som kommer.
Stackare, förstår att det känns när man väntat så länge. Viklen ring har du beställt?
Var inne på guldfynd idag o den kändes "mesig", ringen alltså =)
Så då var det dags att leta vidare, funderar på att ringa mamma o fråga om jag kan få hennes ena vigselring och göra om den dom är skilda så dom används ju inte =)
Kul idé Lite kul för dig att ha hennes gamla,
Jag har beställt på vigselringar.se Bild finns i mitt galleri
Beställde från kroppsnara.se idag på em och nämde att jag hoppades få mitt plagg (kolla galleriet) före den 8:e då jag ska fotas. NU fick jag mail att det redan skickats!!! SERVICE!!!
Sen återstår det att se hur den ser ut "live"
Ps. någon här med erfarenhet av deras kvalitet?
Det är guldringen? För den är jättesnygg. Visst är dom andra fina oxå, men inte riktigt jag.
Jag fick ringen av mor hon skulle tom lämna in den till guldsmeden =) hon e superbäst.