• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • vintergården

vi ska ha kokt korv med bröd. men det får personalen fixa =)

• pallesj

God morgon på er alla Då är det måndag igen, Har ni gjort nåt speciellt i helgen då?

• pallesj

Hur går det för er alla?? Nåt nytt som tillkommit till er lista över dagen B?

• Lina_K

Ska till floristen idag... Har skrivit ut massor av bilder att ta med och fundera över. Jag ska beställa min bukett, tärnans, en lite näbbukett samt 2 corsager. Kan bli saftigt värre...

• cellabella

Jag har bordsplaceringen helt klar och alla har osat, sambon har ringt om maten idag och jag har mejlat den jag köper mineralsmink av så jag ska få prover inför den stora dagen. Måste ju börja träna på smink och hår snart eftersom jag ska göra det själv. Låtlistan är klar också nu, den blir riktigt bra, är mycket nöjd! Ja, känns som att det börjar närma sig nu tjejer!

Har du fått ringen Pallesj? Kommer inte ihåg om du har skrivit om det.

• pallesj

Japp ringen är kommen, den är 3,5mm så den försvinner nästan jämte förlovningsringen hihi.

Lina_K Jag beställde blommor till min bukett, 2 tärnbuketter plus 6 lösa rosor Det blir runt 300kr o då binder de buketterna oxå. Jag ska ha 10 vita rosor o 2 vita liljor i min o tärnoena ska ha 7 röda rosor i sina. Så det behöver inte bli så saftigt

• Lina_K

Jag har nu beställt bukett till mig:

Vendela rosor (crémefärgade), vit fresia, lavendel, murgröna samt steal grass med uppträdda pärlor på.

Beställde även en tärnbukett men ca 7-9 rosor i samt en näbbukett och 2 corsager...

Micke frågade om hon kunde uppskatt mellan tummen och pekfingret vad det skulle kosta och hon svarar 1000 spänn...! :-0 Det är ju ingenting för de blommorna och jobbet! Blev jätteglad!

• pallesj

Jätte bra pris, då får du ju det som du vill med, Bara att gratulera hihi.

• Lina_K

Tack! Jag känner mig otroligt nöjd!

Nu har vi följande schema framför oss:

Mån 12 maj - hämta skor på have2have i Täby
    Tors 15 maj - Intensivkurs i vals
    Tis 20 maj - Hårkonsultation hos min frisör
    Ons 21 maj - till restaurangen och planera meny och bordsplacering
    Tors 22 maj - morgongåvefotografering

Phu... det var det... Jo en sak till. Klänningen beräknas skickas från Kina den 18 maj så snart är den här!

• Lina_K
    vintergården skrev 2008-05-01 16:09:32 följande:
    Hej Lina_K har själv funderat på den korsetten så du får gärna berätta hur den var =) Annars vet jag inget om deras. Mer än att jag har sett samma korsett på fler olika ställen.Lycka till o grattis till snabb frakt
    Den var väldigt snygg och satt bra. Trosan var dock ett skämt... ska köpa ngt annat.
Svar på tråden Midsommarbrudar??