• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • vintergården

Hej Lina_K har själv funderat på den korsetten så du får gärna berätta hur den var =) Annars vet jag inget om deras. Mer än att jag har sett samma korsett på fler olika ställen.

Lycka till o grattis till snabb frakt

• pallesj

Roligt att du fick ringen av din mor, då betyder den ju lite mer oxå, fick mail idag om min o de sa att den skickades igår o jag borde ha den i morn, hoppas hoppas

vintergården skrev 2008-05-01 16:03:38 följande:
    Det är guldringen? För den är jättesnygg. Visst är dom andra fina oxå, men inte riktigt jag.Jag fick ringen av mor hon skulle tom lämna in den till guldsmeden =) hon e superbäst.
  • pallesj

YES ringen kom idag, o den var precis som jag tänkt mig, väldigt smal så förlovningsringen "sväljer" nästan hela vigselringen hihi. Passade med var ju tvungen att prova den med en gång hihi

• cellabella

Spännande Pallesj! Du får visa en bild på båda tillsammans sen. Du har ju också lockigt hår eller hur? Jag har en kompis som har blivit helt frälst av www.lockig.se, jag var inne där och kollade nu och det är ju en hel vetenskap. Funderar på om jag hinner ställa om mitt hår tills vi gifter oss, vet inte.. Men mitt hår är extremt torrt och den där metoden skulle antagligen fungera perfekt på mitt hår. Har du nån erfarenhet?

• pallesj

Det verkar ju bra, ska läsa genom det lite mer vad det är för nåt Såg bara utan schampoo?? Hmmm
    Har oxå tort o slitet hår så jag behöver nåt som livar upp det.
    Jag ska locka mitt hår lite extra till bröllopet tänkte jag, har kollat lite produkter som ska vara bra för locktång

• vintergården

Åh vad kul att du äntligen har fått den o att du är nöjd. Ser fram emor bild på båda tillsammans =)

• cellabella

Pallesj: Jag var också väldigt skeptisk först, men nu har jag läst på och det verkar vettigt. Min kompis och hennes kollega är som sagt helt frälsta, de har fått jättefint hår sen de slutade med schampo, tydligen kan man göra rent håret med balsam som är fettlösande. Alla produkter man kan använda står det om på sidan, mycket info, så det tog ett tag att fatta vad jag skulle göra.

Nåt helt annat, ska ni ha nån vickning? Jag har kommit på den briljanta idén att köpa engångsgrillar till korven och slippa disk, eftersom vår personal har gått hem vid den tiden. Ska alla här inne vara på restaurang, då kanske vickning ingår?

• pallesj

cellabella, funderar på att testa deras produkter, skulle behöva det, de verkar ju bra iaf om man läser om det.

liten dum fråga bara VAd menas med vickning??

• cellabella

Ingen fråga är väl dum! Det är det man kanske vill äta senare på kvällen, eftersom middagen är tidigt på kvällen och gästerna håller igång sent in på natten blir de hungriga och vill ha mat. Då brukar man bjuda på t ex korv med bröd eller andra enklare rätter, på midsommar passar ju sillmacka bra också. Men just att gå ut och grilla tycker jag verkar mysigt och lagom anspråkslöst!

Svar på tråden Midsommarbrudar??