• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • Lina_K

Oj, vad jobbigt med handen Inte kul alls.

• pallesj

Nä det e lite bökigt kan jag säga,

Lina_K skrev 2008-04-25 14:25:48 följande:
    Oj, vad jobbigt med handen Inte kul alls.
  • Mrs G to be

Har fått svar från guldsmeden ang våra ringar och de kan göra en variant på det vi vill ha. Så igår beställde vi dem!! YES! 23maj är de klara!!!

• pallesj

Spännande, vet inte hur det går med min, konstigt nog har de inte dragit pengar för den än, hmmm, men var la tur vi beställde den i rätt god tid om vi måste göra om det. Ja säger då det hihi Idag har jag o min m2b varit i Varberg på mässa.

Mrs G to be skrev 2008-04-26 10:26:09 följande:

Har fått svar från guldsmeden ang våra ringar och de kan göra en variant på det vi vill ha. Så igår beställde vi dem!! YES! 23maj är de klara!!!
  • vintergården

Hallå!

Här kommer jag oxå hade helt misssat denna tråd, men jag är med ;)

Känner mig oxå helt klar så nu undrar man vad ska gå fel ;O
    men det löser sig säkert som allt annat.

• pallesj

Kul att du också hitttade hit, välkommen till oss.

vintergården skrev 2008-04-26 17:46:42 följande:
    Hallå!Här kommer jag oxå hade helt misssat denna tråd, men jag är med ;)Känner mig oxå helt klar så nu undrar man vad ska gå fel ;Omen det löser sig säkert som allt annat.
  • cellabella

I fredags hittade jag skorna jag ska ha, på rea för 250 kr! Och så köpte jag en kuvertväska igår, börjar bli mer och mer klar, känns skönt! Kom dock på igår att vi skulle betalat gården för en vecka sen, oops, men nu är det också fixat. Nu börjar det bli hög tid att fixa festprogrammen, är ni klara med era?

• pallesj

cellabella: känns la skönt att ha lite mer klart
    Vi ska inte ha festprogram men vigselprogramen är klara bara prästen godkänner de. Ska träffa han första gången på tisdag.
    Var på mässan i Varberg igår o kollade lite, me eftersom man är helt klar med allt var det bara lite sista inspiration o kul o titta på allt fint. Behövde komma lite in i känslan igen

• cellabella

Ja, och idag var vi på ikea och köpte 20 lakan som vi ska ha som underdukar, och hittade ett jättebilligt spetstyg för 7 kr metern! Köpte 35 meter, ska ha över lakanen, det blir nog bra! Köpte massor av ljus också, så nu är inte mycket kvar att handla, skönt! Snart har osa:t gått ut, spännande att se om vi måste ringa och påminna några, hehe.. Hoppas det går bra på tisdag pallesj!

• pallesj

Prästen ringde här nu i kväll o ville ändra datum till den 13e maj istället, men men det får la gå bra.
    Hur går det för er alla andra då?
    Cellabella du verkar ha kommit igpng hihi

Svar på tråden Midsommarbrudar??