Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Hoppsan: "min msb" ska ju givetvis vara "min m2b"... sorry!
Det känns som att det mesta är klart så det är lättare att skriva om det som är kvar.
Kvar att göra:
Köpa dricka på systemet
Köpa tillbehör och alkoholfritt på typ Willys
Göra tillbehören
Göra presentpåsarna till gästerna
Köpa mandeldragéer
Köpa ny tiara (missnöjd med den jag köpte) och lite annat som har med utseendefix att göra
Köpa saker på panduro och cellofan så jag kan göra klart doftljusen som de som hjälpt till ska få
Prata med han som ska sjunga
Prata med gården om de sista detaljerna
Få tag på personen som gör min ring
Skriva klart festprogrammet
Skriva klart alla rim om alla gäster (bara 10 kvar kanske)
Skriva klart listorna på vad som ska göras av vem
Fixa spellistan så att alla låtar kommer i en bra ordning
Göra ett program till min pappa och hans familj som nästan aldrig varit i Sverige
Ja, det var ju en del ser jag nu.. Och ändå är det säkert mer som jag har glömt.
Igår hittade jag i alla fall jättesöta ljusrosa ballerinas och en vit jackkofta på laredoute, för bara 500 kr tillsammans! Ska byta de högklackade efter middagen, kan inte gå i såna så bra. Och så jackkoftan över klänningen när det blir sent och kallt. Perfekt, två saker till fixade!
Angående bo på hotell, så ska vi bo natten innan också. Det är fullt hemma hos oss och min styvpappa har fria hotellnätter så det kostar oss ingenting. Jag har bokat in min pappas familj och min mammas familj på samma, så vi får hoppas att det inte blir några intriger.
blir det säkert inte hihi Alla är la glada för er
Min kära familj, föräldrar o systrar med respektive ska komma dagen efter o ära frukost med oss på hotellet, bestman o hans sambo haar oxå bokat rum nu. Ev även min bästa vän med, så det blir några som vi ser dagen efter med Lite kul.
Hej och tack för alla välkomnanden.
Mrs G to be: Jobbigt med din syster och hennes pojkvän. Förstår hur ni tänker men förstår också henne som tycker att det är tråkigt att inte han får vara med. Men givetvis är det ju erat bröllop och ni som bestämmer.
Själva har vi bjudit in 80 gäster men det är "bara" 65 som kommer. Känns faktiskt såhär i efterhand väldigt perfekt. Alla dom som vi verkligen vill ha dit kommer och jag tror att det blir jättebra. Det är alltid svårt vilka man ska bjuda och inte bjuda tycker jag...
Då är det helg igen, min sambo åkte iväg igår kväll och är borta hela helgen, så jag ska passa på att gå ut med mina tjejkompisar i kväll.
Har även kommit på att det inte kommer bli nån möhippa för mig, känns lite besviket men men.
Pallesj: Hur har du kommit på det?
Ja då vissa inte ska komma o knappt hör av sig, sen de som kommer jobbar så mycket helger o ja en känsla bara.
pallesj: Tråkigt...hoppas du har fel och att det blir av ändå...
pallesj:
Tråkigt, men du kanske har fel. Jag vet inte om jag får någon, men mina festvärdar är gulliga tjejer, så om de ordnar något blir jag inte förvånad.
Har precis fått reda på att min ring är hos fattaren, så nu borde den vara klar snart, längtar!
Annars regnar det här så det blir en innedag idag med lite plugg och bröllopsfix kanske. Hoppas ni andra har det bra!