Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Stressade beond belife, det är därför jag skriver så lite just nu.
Inte det minsta, ändå har jag att göra om lite saker ju, men inte stressad ett dugg, kanske för att jag inte riktigt fattat att det är mitt eget bröllop allt gäller hihi,, Var hos frissan idag o slingade o klippte håret, tog 2,5 timmar kostade endast 320kr så det va det värt att sitta i värmen hihi,
cellabella: Det låter som en fantastisk dag! Visst är det roligt när alla tar hand om en och ordnar och grejar, bara för att man ska ha det så bra!
Ja herregud nu närmar det sig. Igår va jag och våran dotter som är 1,5 år och köpte skor till henne som hon ska ha på sig när hon ska vara brudnäbb. Jättestolt blev hon över skona...
Idag var jag inne med klänningen för sömnad, himla kul dom får sy in klänningen ca 10-15 cm jippie
Ändå har jag inte ansträngt mig för mkt.
Har faktiskt inte kännt av streesen än mer än att jag vet inte när jag ska hinna jobba vi har SÅ mkt planerat fram i tiden. Har även skaffat mig ett xtra jobb hos vår revisor, visst är väl det lämpigt i all "stress"
Ha det nu bäst i världen o kram på Er alla
Jag e både stressad och har lätt panik =)
Vi har rätt mycket kvar samt att vi ska laga maten själva. Det som e kvar på to-do-listan:
Fixa festprogram, handla mat, laga mat, köpa löshår, hämta ringar, kolla så att vi har duk så det räcker, bordsplaceringen och göra vinster till de olika tävlingarna vi ska ha under festen. hmm... nu när jag skrev ner det känns det mycket bättre, det här grejar jag juh utan problem!!
Jag har också börjat få mer och mer panik. Tyckte att jag hade allt under kontroll men nu tycker jag att tiden bara rusar iväg och det känns som har hur mycket som helst kvar. Ska beställa vigselprogram och placeringskort samt göra festprogram...hoppas att jag fått beställt sakerna allra senast imorgon.
Jag håller på att kolla upp vilka blommor vi ska ha. tydligen kan man inte köpa ranunkler i juni, så nu vet jag inte vad vi ska ha. Klänningen är klar och den passar! Jag har sett bild på ringen som är klar och den är jättefin, precis som jag hade tänkt mig! Vi har ju vissa saker kvar men jag är ganska lugn, jag är en sån som stressar långt innan och tar det lugnt på slutet.
Vi var och gick igenom det sista på hotellet vi ska ha fest o midag på idag. SÅ nu känns det som om allt är under kontroll, det enda jag är lite orolig för är håret att vi inte ska kunna fixa det utan att sabba maken hmmm ja ja det blir nog bra hihi. Nu är det bara 16 dagar kvar, närmar sig fort nu
Ja då är det 2 veckor kvar.
hoppas att ni fortfarande håller ställningarna. Här jobbas det på solbränna och nota. Har lagt bordplaceringen åt sidan känner att den duger till 99% så det får vänta. Festhäftet är klart så långt att nu är det "bara" presentationen kvar av våra underbara gäster. Men ställde som ultimatum till m2b att hjälps det inte till blir det ingen presentation av dom så det så.
På tisdag bär det iväg till Tyskland för shopping, gud så kul!!!
Sen ska det ringas o beställas potatis o jordgubbar. Ska även iväg o köpa glass o dricka. Får väl kolla av med notan sen vad som ska inhandlas mer.
Ha det nu fantaskiskt på vår nationaldag
Kram Anniks
Ja nu närmar det sig verkligen, tänk att det bara är 2 veckor kvar, tiden har bara runnit iväg tycker jag.
Min kära m2b åkte iväg upp till bestmanen idag o kommer inte hem förrän söndag så jag ska träffa en vän som vart med från början med all planering och bara äta lite gott o ta en öl i fina vädret, sen blir det att packa o röja i lägenheten lite när man har lugn o ro. Ska försöka akta solbrännan lite så man inte har vita ränder efter bh mm kanske inte är så snyggt till klänningen hihi. Annars är allt ju klart så det är bara att koncentrera sig på lägenheten nu innan så man kan slappna av när man är borta veckan innan flytt.
Kom på att jag kanske inte behöver skriva om vigselprogram mm Man kan ju scanna in de o skriva ut de på rätt papper Smart va! haha, Sen är det bara att komma ihåg att hämta ut hans ring som är inne för gravering, o se till att nån annan kan hämta blommorna dagen innan för jag är på kurs typiskt nog den dagen.
Ha en kanon helg alla nu Kramar på er