Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Nu har jag precis suttit och lindat in 104st fransk nougat i godispappret, sen är det bara såpbubblorna kvar som ska ha etikett men de e bara 20st så det är lugnt, Vi får äntligen tillbaka vår dator i morn så det blir att göra nya vigselprogram, liten pust där, känns inte som om jag hinner allt smått som tar tid nu, har lite med jobbet och allt med flytten med som jag vill ha klart innan midsommar som är om bara 10 dagar hmmm Men allt ordnar sig alltid
Så jag hoppas nästan att mina vänner inte hippar mig i helgen för det hinner jag inte haha
Pallesj - Var har du köpt dina bubblor någonstans?
Flaskor o etiketter på ebay, själva bubblorna på gekås
Dom ger inga fläckar på kläder?
vet jag faktiskt inte, hoppas inte det hi hi
Tack! Det var en jättehärlig dag!
Jag köpte mina på brollopsbubblor.se, de ska inte ge fläckar har jag hört.
pallesj: Har du egendesignat papper till nougaten? Finns bild at se ngnstans?
Själv limmade jag guldfärgade sidenband, röda hjärtan samt namnskyltar på 47 små askar igårkväll... nu är placeringskorten klara!
Ikväll ska jag sätta mig och scrappa gästboken. Innehållet skrivs ut på tjockare papper, albumblad, och så ska allt sättas ihop med spiralrygg.
Så här kommer sidorna se ut:
www.klusell.se/wp-content/uploads/2008/06/gastbok.pdf
Här kommer en länk till ett ännu inte färdigt festhäfte... www.klusell.se/wp-content/uploads/2008/06/fest.pdf
Jag har köpt godispapper med våra namn o datum på, samma som till såpbubblorna, servetterna och cry pack.
I morgon är det bara 1 vecka kvar, dax att sätta sig med att göra om vigselprogramen i helgen kanske hmmm ser inte fram emot det men men. Sen är det ju bara bubblorna kvar.
Har börjat fundera lite på hur jag ska göra håret, kommer ju att göra det mesta själv, vet inte om jag ska ha i spolar direkt på mornen o ta ur de precis innan maken kl 10 och locka till det lite mer sen eller om jag ska vänta med allt tills efter,
Lycka till med det sista nu alla midsommarbrudar, hoppas att de har fel om vädret så vi får sol o inte regn som det verkar just nu
Ja, nu börjar jag få riktgit ont i magen måste jag säga, och jag bölar redan! Jisses hur ska det gå på den stora dagen... har hört små fåglar vissla om en möhippa närsomhelst, är livrädd, kollar alla hörn haha.
Jag har faktiskt hört att det ska bli rätt fint och uppehåll på midsommar...
Ja vi får hoppas på fint väder,
Helt säker nu på att det inte blir nån möhippa, är ju bara i morn med isf o vet att det inte blir då så jag blir ohippad, säkert första bruden som blir det hihi