Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
mindre än tre veckor kvar, vad har ni kvar att göra?
någon mer än jag som ska gifta sig utomhus??
jag börjar bli lite orolig nu efter som det e så fint väder nu så blir det säkert regn och vi måste komma på en bra B-plan till vigseln..
Vi har oxå utomhus-vigsel så vi hoppas på fint väder, annars har vi kyrkan som plan B, men vi hoppas på att inte behöva ta till den hihi, Har faktiskt inget alls kvar nu, var hos prästen och övade allt nu i veckan så det känns bra.
Cellabella: SPännande hoppas nu det blir nåt idag, du måste helt klart meddela sen om och vad det blir, nyfiken, Får leva genom era hippor haha.
20 dagar kvar nu
Men ni vet väl att regn i bröllopskronan ger pengar, för ni tror väl iaf lite på skrock om vår bröllopsdag.
Har funderat på att klä kyrkoportarna o festlokalsingången med björkar. Lite midsommartema iaf
CellaBella hoppas att du får ditt idag. Får väl sälla mig till Pallesj o glädjas mer er andra.
Ha en trevlig lördag ikväll bär det av på 145 års fest,ska bli jättekul.
Kram
Vi får väl hippa varandra här inne istället hahahaha
Ska man tro på skrock som jag faktiskt ofta gör så ska det ju regna, men nu ska jag ju inte ha krona, räknas det med tiara tror ni hihi,
På ett sätt vill jag inte så varmt som det är idag iaf, tänkt 30 grader o 10 lager underkjol under mega klänningen o gå i det hela dagen, jobbigt hmmmm
19 dagar kvar nu bara, var inte längesen det var över 50 tycker jag, nu närmar det sig verkligen. Hoppas alla haft en bra helg
Har ni mycket kvar nu innan dagen B??
Vår lilla dator där jag har haft allt till bröllopet, bilder, vigselprogram, pussklocketiketter m.m i har havererat så det blir att sätta sig bara dagarna innan och göra om allt igen,
Stackars dig Pallesj! Så vansinnig man kan bli. Idag har alla planer på b lagts på hyllan. Lite tung i huvudet o ögonlocken är helt klart svåröppnade, men vi hade det jättetrevligt.
E la tur man inte har så mycket annat att göra, ska ju bara packa ner lägenheten inför flytten direkt efter bröllopet och lill-resan. Ska nog får ihop det igen, har ju en mall kvar som jag hann skriva ut tack o lov hihi.
Kanske kan behövas fixa allt lite mer för att få tillbaka känslan o fatta att jag ska gifta mig, har inte riktigt gått in än haha
pallesj: Tråkigt med datorn, hoppas det löser sig!
Precis efter att jag skrivit det där så ringde det på dörren! Det var en låda med en orange dräkt i och en lapp med intruktioner. Jag skulle ner till bilen i garaget och där mötte en man mig. Han skulle hjälpa mig att byta däck på bilen, haha! När jag har backat ut bilen kommer alla tjejer ut genom en dörr och jag blir alldeles chockad och rörd och börjar gråta och krama alla, tänk att 12 av mina kompisar kunde komma, helt fantastiskt! Det var nästan alla av tjejkompisarna på min sida och min syrra också.
Jag fick byta reservdäck och sen åkte vi till en park i stan och hade picknick med presentöppning, lekar och ombyte till sötaste prinsesskläderna!
Därefter bar det av till Östermalm och Makeup store för en tre timmars grupplektion med sminkningar, champagne och shopping!
Sen hem till en av kompisarna, där var det tipsprommenad som handlade om mig, och jag blev fotad i alla möjliga outfits och fick vara modell i flera timmar tror jag (har en kompis som är duktig på foto). Blev fotad i alla möjliga kläder och skulle försöka se sexig ut! Under tiden lagade alla mat och fixade. Sen grillade vi på gården, lekte lekar och jag fick svara på alla möjliga frågor som alla hade skrivit till mig. Efter detta blev det singstar och guitarhereo inne, så kul! Var hemma vid 2.30 och var fortfarande uppe i varv. Har sovit tre timmar, och börjar bli trött nu, så nu blir det sängen. Har varit helt fantastiskt, vilka underbara vänner jag har! Hoppas ni får era hippor ändå, kram
Någon mer än ja som känner mig stressad? Ja vet att nästintill allt e klart. Ändå känns de som ja har tusen saker kvar & göra.. =)