• pallesj

Midsommarbrudar??

Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
    Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?

• Svar på tråden Midsommarbrudar??
  • pallesj

Skönt att det börjar ordna sig lite mer nu,

cellabella skrev 2008-05-27 17:15:37 följande:
    I festprogrammet har vi skrivit menyn för kvällen, rim om alla gäster, ett tack till våra föräldrar som betalat mycket och hjälpt till, och förslag på hur man tar sig hem på kvällen, nummer till taxi osv. Nu börjar det förresten ordna sig lite mer med vår gård, det är ju skönt.
    Mrs G to be: SPännande, hoppas du får en bra dag, själv blir jag mer o mer övertygad om att jag inte kommer bli hippad men men,,
  • vintergården

midsommarbrus08 - Gud va kul du verkar ha haft, nästan så att man blir lite sotis =)
    Att vi har så mkt i vårt häfte breror på att vi älskar allsång så det är bara därför och att det ska vara lite roligt.

Mrs G to be - hoppas att du får en lika trevlig hippa

Pallesj - du ska se att dom står nog där en dag o då kommer du att bli helchockad. Jag hoppas iaf att det händer dig =)

• Lina_K

Nu är klänningen här! Bilder finns i galleriet i några timmar.

• Petzi

Vintergården: åhh tack för inspiration och tips på ditt program. Sitter just nu å filar på mitt :) Nu börjar nerverna i kroppen minsann att stiga... 22 dagar kvar till midsommarafton. det är sjukt... Jag börjar bli orolig att min klänning inte ska sitta bra... jag har ett eller två kilo att gå ner... satt nämligen lite tajt häromdagen när jag provade...

• pallesj

Måste ju genast in o kolla, är du nöjd med den då?? Var köpte du den??

Ja helt sjukt att det nu bara är 22 dagar kvar, hmmm Nervös? Inte än iaf

Lina_K skrev 2008-05-28 18:36:49 följande:
    Nu är klänningen här! Bilder finns i galleriet i några timmar.
  • Lina_K

Jag beställde den från MILLYS, din röda klänning är därifrån väl? Jag är jättenöjd. Jag beställde cap sleeves till men de är lite för korta men går nog att fixa till.

• Sarah84
    Ernhake skrev 2008-05-27 08:23:21 följande:
    Vad har ni med i era festprogram?Jag tänkte ha en liten presentation av alla gästerna men vad mer??Bordsbingo funderar vi oxå på..
    I vårt festprogramm, står menyn med, sen de min sambi läste upp då han fria till mig, sen är bordplaceringen med & så lite "info" om gästerna. Sedan lite citat sagt av barn om just äktenskap & bröllop, sedan längst bak är de "tack till osv" & sedan står alla årtal med vad man firar allt från att man avrt gift 1 år till 75 typ..
  • pallesj

Japp min är oxå från de, är nöjd med den.

Lina_K skrev 2008-05-28 21:57:59 följande:
    Jag beställde den från MILLYS, din röda klänning är därifrån väl? Jag är jättenöjd. Jag beställde cap sleeves till men de är lite för korta men går nog att fixa till.
  • cellabella

Hej! Nu är det nära känns det som eller hur? Jag misstänker starkt att jag blir hippad i dag! Får inte ihop det riktigt, men något skumt är det i alla fall. Jag meddelar sen om jag hade rätt.

Svar på tråden Midsommarbrudar??