Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Spännande!!
Skönt att det börjar ordna sig lite mer nu,
midsommarbrus08 - Gud va kul du verkar ha haft, nästan så att man blir lite sotis =)
Att vi har så mkt i vårt häfte breror på att vi älskar allsång så det är bara därför och att det ska vara lite roligt.
Mrs G to be - hoppas att du får en lika trevlig hippa
Pallesj - du ska se att dom står nog där en dag o då kommer du att bli helchockad. Jag hoppas iaf att det händer dig =)
Nu är klänningen här! Bilder finns i galleriet i några timmar.
Vintergården: åhh tack för inspiration och tips på ditt program. Sitter just nu å filar på mitt :) Nu börjar nerverna i kroppen minsann att stiga... 22 dagar kvar till midsommarafton. det är sjukt... Jag börjar bli orolig att min klänning inte ska sitta bra... jag har ett eller två kilo att gå ner... satt nämligen lite tajt häromdagen när jag provade...
Måste ju genast in o kolla, är du nöjd med den då?? Var köpte du den??
Ja helt sjukt att det nu bara är 22 dagar kvar, hmmm Nervös? Inte än iaf
Jag beställde den från MILLYS, din röda klänning är därifrån väl? Jag är jättenöjd. Jag beställde cap sleeves till men de är lite för korta men går nog att fixa till.
Japp min är oxå från de, är nöjd med den.
Hej! Nu är det nära känns det som eller hur? Jag misstänker starkt att jag blir hippad i dag! Får inte ihop det riktigt, men något skumt är det i alla fall. Jag meddelar sen om jag hade rätt.