Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Usch, nu har jag inte hunnit vara här inne på ett jäkla tag igen! Har tidigare hängt troget här på BT och lagt min näsa i blöt på än den ena än den andra tråden, men nu tycks jag inte hinna med!
Hej på er alla midsommarbrudar i alla fall! Jag har inte glömt bort er eller lagt ner bröllopet!
Stormen har lagt sig med syrran i alla fall och det känns skönt!
Lina_K: är det secret box-bilder du tagit? Var det inte svårt att slappna av?
Mrs G to be Gott att höra att det lagt sig med din syster, är inte heller så mycket här inne, kollar mest vad ni skriver här bara hihi
Ska tjata på min syster nu så hon tar secret bilderna på mig snart hmmmm.
Annars är det lugnt, min m2b ska iväg denna helgen med så det blir att alappa o ta d lugnt hemma själv.
Idag har jag jag shoppat en massa, t ex underkläder till bröllopet. Jag håller annars på med små projekt för att bli snyggare. Hur gör ni med solbränna? Jag testar för fullt, och tycker att loreals creme som man blir gradvis brun av är bra, men vet inte riktigt ändå. Hoppas alla får en toppenhelg!
Ernhake:
Kul att höra från dig igen, välkommen!
Ernhake välkommen till denna underbara tråd.
Att man inte är här i plockar i allt o inget beror nog på vädret och att vi börjar att känna oss "klara" men visst är det skönt att veta Att Ni finns här
Ha nu en underbar helg o jobba på er bränna. Själv ska jag in i stå-solariet ca 10 min räcker för mig.
Då har snart denna helgen oxå gått, hoppas alla har haft en bra helg, själv har jag njutit av att vara lite ensam och bara ha lite me-time i lilla lägenheten.
26 dagar kvar nu, Ska käka lunch med han som har hand om lokalen den 3e för att gå igenom det sista.
Hej hej,
I helgen var det dags för möhippa för mig...kl 08.20 i lördags morse började det knacka frenetiskt på framsidan. Det var verkligen en grym möhippa och jag hade såååå roligt hela dagen, MEN va trött jag va när jag kom hem på natten.
Vi har också fått beställt tårtan så nu är det klart också. Känns verkligen att det närmar sig!
Kul att du blev hippad o att den var lyckad. Vad fick du göra då??
25 dagar kvar nu hmmm känns som längre tycker jag
Någon mer än jag som börjar bli nervös?
Vi har det mesta på det torra, men festprogram, bordsplacering och så finns kvar.. jag har nämligen ett problem, min bror bjuder in hans vänner från italien som är här på besök då.. plus att det är flera som inte svarat och någon som fortfarande inte vet.. och jag som är ett kontrollfreak.. mina nerver går snart av..
Men kläder, dukning och allt sånt är fixat.. så det är bara maten och gästerna kvar att få lite koll på =)
Har inte börjat bli nervös än, känns fortfarande overkligt för mig hihi, Vi har inte heller så mycket kvar, men som Ernhake så är jag ett kontrollfreak o det känns som om jag inte har kontroll på allt förrän jag pratat med han på strandbaden där vi ska ha middag o dans, Vi blir ju inte så många heller så men men . Fick världens sämsta ursäkt, eller jag fick reda på det från en annan, att en som sagt först ja o sen nej inte kommer för att hennes nya, som oxå var bjuden hellre var hemma med barnen än att gå på bröllop o då kommer inte min vän heller, ja vän e hon kanske inte så mycket just nu
Kontrollfreak här med *pekar på mig själv*
Skulle bli galen om brorsan bjöd in folk men är det å andra sidan ett gäng som inte kommer kan det kanske vara bra? :-/
Jag fick ett psykbryt på brorsan i förra veckan. En liten liten grej som inte alls var värd att bli upprörd över men jag deligerar så få saker och när de få saker man släpper kontrollen över inte funkar blir jag galen.
Jag tog bilder hos Åsa (www.ozdeleau.com) och hon är jätteduktig. Visst är det lite läskigt i början men sen slappnar man av och då är det otroligt kul istället.
Nu har jag även fått info från Kina att min klänning skickas idag så nu är det bara att vänta...