Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Så nu är vigselprogramet gjort igen,kanske inte med lika mycket känsla o finess som sist men det är gjort iaf haha, nu ska det bara skrivas ut sen ska nog allt vara klart för fredag nästa v.
6 dagar kvar nu bara, börjar tro vi får ta till vår reservplan o vara i kyrkan iaf om det ska fortsätta med sånt här väder hmmm ja ja
Gästboken är nästan klar och festprogrammet skrivs ut i morgon. Vigselprogrammet blev klart i torsdags... Vi är på banan!
Ja fy vilket väder, hoppas det blir bättre! Vi ska vara ute hur det än blir, vi har ingen reservplan, men vigseln tar inte så lång tid, så man får väl stå ut. Synd på fotograferingen bara.
Vi har festprogrammen kvar, sambon har varit sjuk i veckan, så inte mycket gjort. Men vi har handlat all alkohol, och i veckan ska vi handla allt annat ät- och drickbart. Ringen har jag inte fått än, börjar bli lite nervös för det. En kompis har ordnat med alla blommor, både bukett och till dukningen, allt kostar bara 900 kr!
Det närmar sig och alla frågar om jag är nervös, men jag kan nog inte fatta faktiskt, det gör jag kanske inte förrän det är dags. Hoppas ni andra mår bra trots stressen.
Här börjar det bli riktigt nervöst, känner hela dagarna att jag går runt med fjärilar i magen. Vädret verkar väl bli sådär...men va ska man göra åt det? Finns ju inte mycket att göra...det blir säkert bra allting ändå. Är mest nervös för våran utomhusfotografering....
Bara 5 dagar kvar...
hallå alla snyggingar
Nu har det äntligen hänt. Igår när jag kom hem från staden vara mina älskade vänner här o hämtade mig. Jag blev helt ställd. Jag fick på mig en kodräkt med ett utstående juver jättesnygg var jag. Sen var det snabblunch med cider o sallad, sen på med ögonbindel o in i bilen och vi for iväg. Runt o runt gick det o sen hamnade i vi Hemmeslöv, Båstad för att göra "Fångarna på gården" vårt lag "mamma mu" vann och så hamnde vi på andra plats totalt så det blir ev final till hösten GUD SÅ KUL. Sen var det fika med kaffe kladdkaka o jordgubbar och turiskpeppar jättegott
Sen var det dags för dom andra att fixa till sig =) o jag var ju snygg som jag var =DD
Sen bar det in till Halmstad för att käka. Så det var en helt underbar dag med mina underbara vänner.
Men idag har det varit ont i håret o tungt i kroppen =)
Ha det bäst så länge
Kramar
Vintergården Det låter som en lyckad dag, själv har det ju inte blivit nån hippa här inte så jag får klara mig utan, lite besviken är man allt att de inte har hippat mig men men så är det hihi
Nu är det nära tjejer Allt klart nu? Jag har suttit i helgen och gjord de sista små pillen med bubblor och vigselprogram så nu är allt klart, Det är även klart med att vi kan ha kyrkan om det skulle regna
Har fått besked om min ring, så nu känns allt tryggt. Imorgon ska jag storhandla, får hjälp av en kompis som tur är. Jag har bränt så mycket pengar dessa veckor så jag har ingen koll längre. Förut var jag mycket för budget, nu bara köper jag hur mycket som helst. Får se om vi har gått i konkurs efter detta.
Orkar bara inte stressa för det också, och det ordnar sig alltid. Lycka till med det sista nu!
Hej alla snyggingar, nu är det bara 3 dagar kvar. Och gud så irriterad man kan bli på "smådetaljer" som inte passar i mönstret som man har planerat. Idag har det varit någon duk o nått glas o frukost osv. Men det löser sig alltid.
Har faktiskt gott o fått lite fjärilar i magen, känns faktiskt hälsosamt.Fast vi har även fått ett lite elakt förkylningsvirus, så det är echinagard för hela slanten =))
Ha det bäst och snart kan vi räkna timmar =DD
Massor av kramar på er, Annika
Satt till 02:30 igår och skar till 500 sidor till festprogrammen Zzzzz Mannen fick sin svensexa äntligen och drälde in glad och lite full vid tre-snåret...
Hallå...bara 2 dagar kvar och jag är rejält nervös nu varje dag. Mycket att tänka på och se fram emot...va roligt det ska bli!!
Jag vet inte om jag hinner/orkar kolla in här nu innan bröllopsdagen så jag säger det redan nu.
HA EN UNDERBAR DAG ALLIHOPA OCH LYCKA TILL!!!
// Maria