Midsommarbrudar??
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Lite nyfiken på hur många fler som gifter sig på midsommarafton??
Hur långt har ni kommit och hur länge har ni planerat?
Är det den bilden på dig med slöja du menar? Men du skulle inte ha slöja längre va? Det verkar blir bra lockar, gör du dem med spolar?
Det är de översta bilderna jag tänkt göra nåt liknande Den på mig när jag provar Där har jag inte gjort nåt alls med håret, hihi Har självlockigt så när det självtorkar blir det hängigt o lite smålockigt hihi, har väldigt tunt hår med bebishår
Jaha, det var lockigt! Jag har också självlockigt, men på bröllopet vill jag ha lite mer hollywoodlockar, så jag kör med spolar då.
Mitt hår är ju väldigt torrt och lite krussigt, så med spolar innan blir det mer fint i kvaliteten och lättare att få snyggt. Den frisyr du ska ha ser jättefin ut, det borde kunna fixas med hårnålar, bara du har stora speglar och kan se bra där bak också.
Ja e ju det har liten toa med få speglar o dåligt ljus men får la göra det bästa av det, kan ju bara hoppas på att jag får tag på henne så jag har nån till hjälp
Ja, eller låna någons toa.
Vi ska bo på hotell natten innan, så får hoppas att det är bra där.
God solig morgon alla midsommarbrudar!!!
Hittade en låt av Sarek igår som heter midsommartid, så den åkte direkt in på spellistan för festen, e kanske bara jag som inte hört den innan men jag är lite sen med sånt haha
Då är det bara 66 låååååånga dagar kvar
Tittar in och säger hej!
Hej! Imorgon ska vi till gården och titta. När jag pratade med en av de som håller i bokningarna idag så frågade hon hur många gäster det blir och hur vi vill sitta, sen gjorde hon en skiss till mig så vi kan kolla vad vi tycker när vi kommer. Vilken service tycker jag! De har flera skisser på hemsidan, men vi ska inte sitta traditionellt så just vårt önskemål fanns ju inte med. Hoppas bara det blir bra nu! Nu har vi också spikat maten, och jag har genom en annan tråd här fått hjälp med vilket vin vi ska ha. Däremot spricker den budgeten också tror jag, på kanske 2000. Oj, oj, var ska detta sluta?
Ja den där budgeten är inte lätt att hålla hi hi, Låter ju bra med att du pratat med de o att du blev nöjd, blir nog kanon tror jag, Bra service är a och o ju Vi har oxå bra service o kontakt med den som fixar åt oss, känns lungt o bra
Hej hej
Hur går det för dig med allt då??
Mrs G to be skrev 2008-04-15 15:15:22 följande: