• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • nennesjuttioåtta

vill man verkligen bli botad från tryfflar och marsipantomtar?

• Zozo

*Fniss* nennelajnen - ibland later du preciiis som min lilla storasyster! Ni hade nog gillat varandra

• viktualia

tjoho!!

Nenne - jag gissar att ansökan gick till mina riktiga hemtrakter och inte till hålan jag bor i just nu.... och HÅLLER TUMMARNA gör jag givetvis!

Själv har jag varit på konferens i Sthlm och efteråt flanerat i solskenet med en glass i handen... ibland är livet himla trevligt!

Nu är jag så trött att jag snart kollapsar.. men det tar vi inget särskilt för, utan nu ska jag sätta mig på cykeln och trampa mot villan för att kämpa vidare med golvläggning. Ikväll kommer svågern och han ska ägna helgen åt att hjälpa oss att montera köket som just levererats! (Och för att kunna montera köket, måste ju golvet vara färdigt först.. därav tidspaniken)

• anne på grönkulla

Stackars Vicka, vara så trött o jobba på är ingen höjdare, men i renoverngen ser ni iallafall konkreta resultat!

Själv har jag just sovit typ 11 timmar o börjar känna mig som folk igen - jag är sååå trött!

• viktualia

Idag har jag timeout i renoveringen och det behövs. Behöver släpa runt och softa!!!

har just fnissat gott åt min bostads- resp jobbstads figurerande i dagens DN... www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=764714

*hihihi* tokvischan... kanske?!?!

• Zozo

Bläh - är helt slut! Sover superdaligt just nu, trots det vackra vâdret i helgen!! Naja pa lördag drar vi iväg fran allt och upptäcker Barcelona i en vecka.. Nanana!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8