• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • nennesjuttioåtta

Vi tjejer hade Samba, Trésor eller Eden.

• nennesjuttioåtta

hahahah det var ju min glansperiod så det är klart att jag har koll. Obs att det kan variera mot andra delar av landet...

• Zozo

*Fnisss* Mittbena och isydda revärer..; Japp, DET minns jag... tyvärr!

Kan forfarande inte med Farenheit.. och jag var lite speciell och hade Ysatis eller Amarige - bada stinker!

• nennesjuttioåtta

jaaa allt luktade så starkt men jag köpte Samba Nova till min man när han tog studenten och aaaaah vad gott den luktade på honom. *myyyys*

Vi hade en tjej i min klass på gymnasiet som inte hade tagit till sig det här med mittbena. Hon kallades av en del för Plogen, för hon hade den högsta snedlugg man kan tänka sig.

Väst var ju populärt hos vissa, en kopmis till mig hade en ljuslila i mocka till sin farfars-tshirt och bautamärke på skärpet. *rys* Väst har jag aldrig haft. Hoppas att jag minns rätt bara.

• Telemarkgrrl

Oj, vad ni minns. Mitt minne är nog ganska luddigt från 90-talet. Jag minns att jag var väldigt förtjust i oxfordskjortor från Boomerang och Conversedojjor där ett tag iallafall.

• anne på grönkulla

Och pensionsspara hade jag inte råd med när jag var 18. Studieskulder har jag oxå. Men nu har vi pratat om det ett bra tag o upp till en tusenlapp i månaden är ju skattemässigt förmånligt jämfört med att stoppa det i annat sparande, så nu har vi slagit till.

• nennesjuttioåtta

ja, boomerang var ju poppis och converse är nog bara jag som inte har såna på mig här på kontoret, de håller än.

• Telemarkgrrl

Hm, jag har visst också Converse på mig idag. Fast det är inte mina gamla från 90-talet, dom fick jag en pizza (en riktig alltså) på under en vild midsommarafton i Borgholm.

• nennesjuttioåtta

telis
    ooh picture in my head!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8