• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • viktualia

Anne - inte bra att vara så trött!

Nu har jag målat ett lager till med nikotinskadefärg. Ska nog lyckas få måla med vattenbaserad, mycket mindre äcklig, färg imorgon. Och ev tapetsera för första gången i mitt liv!

Nu har vi flyttat telefonen också! Och flyttanmälan är gjord. Själva flytten är planerad till 20 maj och allt börjar kännas mer på riktigt!!!

• viktualia

OM en viss person läser detta, så är det faktiskt FRITT fram att yttra sig här i tråden!

Ledtråd till den vissa personen:
    1. Har ett nick som börjar på P
    2. Känner mig IRL sen evigheter
    3. Förstår det skojiga i uttryck som "meja jök" och "katonka"

KOM igen och outa dig!! hihihi!

Vanligt pladder:
    tänk att renovering tar så lång tid på kvällarna... gaaa jag borde SOVA nu...

• anne på grönkulla

Ja. O vi vet ju vilka knasiga sidoeffekter den här tröttheten håller på att ta sig! Men jag ska ta mig igenom dagen, sen ska jag sova.

• viktualia

Anne - jaaa det är farligt att vara skittrött! själv låtsades jag att jag pallade att köra bil till jobbet idag =mycket dålig idé även om det gick. Halvsovande Vickan bakom ratten tidigt på morgonen= riktigt jobbigt och halvläbbigt.....

...jajaj.. jag fick umgås med fd kollega, lyckades köpa födelsedagspresent till maken och fick se kollegans hus = skoj alltihop!

Maken är på vift ikväll och i vanlig ordning är jag USEL på att gå och lägga mig då... ehum... inte bra.. jag är ju inte direkt pigg.... hmmmmmmmmmmm

• Pela Pela

Vinkelevink tjejer!

Här är det full upp ser jag, så fullt upp att ingen hinnder vara inne och skriva något men det är väl så det ska vara denna årstid också...fast Viksn är väl mest inne och renoverar.

Ha en underbar skön helg i det vackra vädret alla!

Pela

• MuffinsTönt

Hej Hej! ÄR alldeles slut efter gårdagens sjukgymnastik. Jag är i gymmet och lyfter skrot. Passade på och träna lite armar o mage. ÄR alldeles mör i kroppen. Jag får fortsätta åtminstone 2-3 månader tilll. En bra sak är att nu MÅSTE jag gå och träna.

Beach 2008, here I come!!!

Om TVÅ veckor kan jag kasta av knäskyddet. Jippie!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8