• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • viktualia

Nenne - HÅLLER tummarna!!!

Anne - maken har starka polare, de mutas enkelt med pizza från närmsta sunkhak och löfte om öl på inflyttningsfesten

Själv - har jag just snott mig några minuter vid dator - äter kvällsmat och ska storma över till renoveringsprojektet ALLDELES strax.. jag ska BARA.....

• anne på grönkulla

*vinkar till vickan*

Sorry om jag tjatar om flyttfirmor, er lösning låter toppen. Jag har vart så lättad av att slippa organisationen av det där bara!

• nennesjuttioåtta

budgivningen är imorgon *surar otåligt*

Anne, har du dustat med chefen? (missade det!) Antar att det gick bra eftersom du trallar...

• anne på grönkulla

Ensam här igen? Ja, jag får väl berätta om min råddiga natt, där brandlarmet evakuerade alla vid halv 3... så så mycket sammanhängande sömn fick jag ju inte...

• viktualia

Anne - det lät verkligen RUTTET!

Själv renoverar jag inte ikväll. Har just laddat 11 matlådor för att bunkra inför flytten då jag anar att det tar tid innan jag har tid och möjlighet att ladda matlådor igen.

Nu har jag kort paus och ska strax sätta fart på flyttpackning. URK vad segt men det ska göras...!

• Zozo

Grattis till körkortet Anne!

Jopp, zozo är tillbaka pa arbetet efter en veckas latande i Barcelona Naja, jag fick en helgs latande här hemma ocksa - Vackert väder har vi gott om sa nu kan jag börja klaga pa att det är för varmt igen

*Snarrk* Nu har vi e-mailstopp IGEn! Snablars u-land man lever i!

Star allt väl till med alla,

Nenne, hur gick/gar det med köpet?

• nennesjuttioåtta

zozo
    det gick åt helvetesjävlar med husköpet.
    Jag ska fan bo i en jordkällare.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8