• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • MuffinsTönt

Hej tjejer! Fick en mindre panik-ångest-utbrott. Börjar bli liiite desperat nu när sommaren börjar och inget jobb i sikte. Så imorrn ska vi sitta ner och försöka koka ihop ett bra brev till diverse ströjobb. Kollar runt på nätet efter fler jobbannons. Ett glasvin skulle sitta bra nu, eller en flaska snarare... Anne - slänger du hit en flaska?

• Zozo

Ah Vickan i vanliga fall hade jag GARNA kommit och flyttat at dig - men jag har blivit en san vekling

• viktualia

Zozo - vekling.. ha ha ha ha.. det var ju också ett sätt att uttrycka det hela!!!

Muffins - ååå jag lider med dig! vet PRECIS hur det känns! *kramar om*

Själv - har jag slö start på lördagsmorgonen trots att vi borde jobba STENHÅRT.. och det ska vi... strax....

• MuffinsTönt

Guud va sur jag är på Fysiken,mitt träningsställe. Häromdan frågade jag hur jag ska göra med mitt träningskort. Den går ut i oktober och jag kan ju inte träna aerobics/yoga o såna pass. Det är e nssån kort som gäller bara gympa/aerobics pass INTE gym och spinning. Deras svar var då att jag kan upgradera mitt kort till ett all-i-allo-kort. Varför liksom? Jag går ju redan 2 ggr i veckan på gym hos sjukgymnasten. Vill redan spy! Nää.. vänta, jag kan även frysa mitt kort i 3 mån OCH betala 200kr för att låsa upp den igen. Kan man inte ens frysa det utan att behöva betala fastän man har ett sjukintyg?!? Det låter ju sjukt tycker jag. Men det är ju jag, fattig o snål student.

Anne - Avis på dig!
    Vickan - Icke avis på dig! Jag skickar några burkar energidrinkar. *go Vickan go Vickan*

• nennesjuttioåtta

hej, sorry Anne, jag fick lämna festen i all hast i fredags utan att ens säga hej då. *skäms* Det verkar som att ni andra dök upp till slut så då behöver jag kanske inte ha alltför dåligt samvete.

Här är det 3 dm snö och -2,2 grader. Sköna maj välkommen till vår bygd igen *sjunger frejdigt och glatt*! När vi kom sent igår kväll så var det ingen snö alls... Men det går fort när det snöar lappvantar och det fortsätter att snöa än. Tur att mamma inte orkat byta ut kuddarna med julmotiv på i soffan (ja, inredning är inte riktigt deras grej) så att vi kommer i stämning. MYSIGT!

• viktualia

Nu är det väl dags för lördagsparty! I alla fall sitter jag här med ett glas rött!! tjohooo!!!!!

Idag har ett vindsrum blivit inflyttningsklart och sovrummet har inte långt dit. Halltaket är nog färdigmålat och nu väntar div väggar på mig och min grymma färgburk! hihihi!

Halva flyttlasset - i meningen hälften av möjligt antal flyttkartonger - är överforslat och själva "möbelflytten" går på tisdag. Då kommer min tillgång till nätkoppling krympa till ett minimalt minimum... men jag återkommer så snart Tele2 spottat ur sig fungerande adsl åt maken och mig!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8