• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • Zozo

Vickan; varför blir det rörigt? Alla vara abonnemang etc star i det ena eller andra namnet. Behöver jag ringa nat till dem sa presenterar jag mig helt enkelt som Mrs Hans namn och vice versa. Funkar inte det?

• anne på grönkulla

Problemet för oss har varit när vi vill ordna autobetalningar som sagt, det går bara att göra från ett konto i samma namn som abonnemanget, utan en massa extra meck. Och eftersom vi är på olika håll i världen dessutom...

• Zozo

Aha! Just kontona har vi nämligen i bada namnen.. och jag har aldrig varit ute för att man inte skulle kunna betala fran annat konto, men det beror väl pa vad det gäller, antar jag? Suck!

• anne på grönkulla

Vi har upptäckt detta bara det sista året och det är som sagt bara vid autogiro. Jag tror det är nån sorts säkerhetsgrej, att man inte ska kunna anmäla betalning från nån annans konto, men jag vet inte riktigt.

Men vickan kanske har haft strul med nåt annat, vad vet jag?

• nennesjuttioåtta

Anne! Jag ser nog din gröna plupp! Skål på dig! Sitt inte där och tryck på dina viner, dela med diiiig, dela med diiiig!

• nennesjuttioåtta

oj, tricky question! Jag prövar chateau musar, det var ett oprövat kort!
    Spännande *gnuggar händerna och ställer fram glaset*

• nennesjuttioåtta

akta! Spill inte ut något!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8