• viktualia

Nu har jag gjort det igen... del 8

... startat en tråd på samma tema!

Trådnummer 8 gör sig gällande! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

Här har vi nu en åttonde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 8.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8
  • nennesjuttioåtta

jag satsar som vanligt på Bitch 2008

• anne på grönkulla

Vänta nu, om önskan till större jämställdhet ska i förlängningen tolkas som att bli ett hot mot nån sorts odefinierbar svenskhet - då tror jag inte jag har så mycket mer att bidra med i den här diskussionen.

• MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2008-05-09 14:39:28 följande:
    jag satsar som vanligt på Bitch 2008
    Va? Så du menar att det var inte du som var Bitch 2006 och 2007?
  • nennesjuttioåtta

muffinstönt
    jo, det var jag. Jag har haft den titeln flera år nu *stolt*, catch me if you can!

Anne,
    hahahah jag tänkte väl "uuh? apropå vadå??" med ditt förrförrförra inlägg *s*
    Hur känns det nu att köra bil helt själv?!?! Coolt, eller hur?

• anne på grönkulla

Jodå, rätt coolt. Chickened out när jag skulle byta fil i trängsel idag, men nerver får jag väl utveckla. Jag har det ju i övrigt, bara inte än i trafik! Hade sällskap av vår chaufför i bilen idag, så helt själv var jag inte.

• nennesjuttioåtta

ja, det där med filbyten i tät trafik är fortfarande lite läskigt, jag fegar nästan alltid ur!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... del 8